Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by pismejker on 11/5/2019, 15:54

Mama Merkel has largely gone quiet on the global scene – and apparently on the local German scene. Because if she was out there, she would have to comment on a lot of things that I don’t think the “global community” wants her to comment on, since she is such a universally hated figure.
But she remains the Chancellor of Germany. And she occasionally pops her bulldog head up to congratulate herself for flooding Europe with the worst genetic waste on Earth: Syrian refugees from Africa, Pakistan, Afghanistan, Albania and Bangladesh.
Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Angela-merkel-laugh-618x472
Breitbart:
Angela Merkel has again defended her decision to open the borders in 2015, insisting welcoming the influx of more than a million third world migrants was “not a mistake”.
Speaking at a town hall dialogue in Brandenburg on Tuesday evening, the German Chancellor said the move was necessary against the backdrop of an “extraordinary situation” in the form of conflict in Syria and Islamist terrorism in the Middle East.
Her decision to suspend the Dublin Regulation on asylum with her announcement that “refugees” were welcome — moves which triggered an unprecedented wave of third world migration to Europe — were “not something to disown”, she told the audience.
“If there were mistakes made in the context [of the 2015 crisis], taking people in was not one of them,” Merkel insisted, adding: “The mistake was not going in advance to places hosting lots of refugees, like Lebanon and Jordan, to see how people were doing there.
“Therefore we have since learned about helping refugees locally,” she said — as if no-one had advocated such a policy previously.
The German politician’s opening of EU borders was greeted with an outpouring of praise from left-neoliberal international media outlets, many of which — along with global bodies such as the International Monetary Fund (IMF) — gushed that the move was sure to boost German prosperity.
But despite the government’s splashing out tens of billions of euros per annum on housing, welfare, and integration for newcomers since the crisis, 65 per cent of the “refugees” who arrived to Germany in 2016 are still not in work, as Breitbart London reported in January.
[size]

I’m so tired of the economic arguments.

Yes, obviously these people are not paying the pensions of old Germans, and are in fact costing tens of billions of euros a year. Of course they are. That was obviously going to be the case. Everyone knew that the overwhelming majority of them were illiterate in their own languages, and Merkel was claiming they were going to work in high-tech.
It was not an actual argument, it was a bizarre justification intended as a form of psychological warfare against the people of Europe. It gave them something to repeat to one another about why they were allowing this bitch to completely destroy their country forever.
But at this point, pointing out that her economic claims were a lie almost gives the impression that if they hadn’t been a lie, this would somehow be okay. If all these cave people from Central Asia that she marched in had gotten jobs writing JavaScript for Siemens, replacing the country’s population would have been a good idea.
That is the thing about these economic arguments for ethnic replacement: they are so ridiculous that they can be dismissed out of hand. But when you engage them, you enter a situation where you are at least appearing to accept the premise that economic concerns could ever be a reason for the systematic replacement of a nation’s people with foreigners.

I am unwilling to accept that premise. If we are facing an economic downturn and a decline in the quality of living for the average person, then we can deal with that in some other way, or we can just manage a decline in quality of living while we restructure our economy.

“Racial replacement” should never have been one of the cards in the economic deck.


https://russia-insider.com/en/mama-merkel-praises-self-destroying-germany-dumping-genetic-waste-her-people/ri26939[/size]

_________________
Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Mqdefault
pismejker
pismejker

Posts : 26846
2016-12-16

Lokacija: : 4. REICH

Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by veber on 11/5/2019, 15:58

zamisli da nije otprla granice.
pa ti bi još uvijek skupljao smeće i flaše po vinkovcima.

ovako si gospon čoek, ti i tri turka skupljate smeće po njemačkoj i imaš 1800€ plaće.

i nakon pet godina, koji je uvjet za auslandere ti kupuješ auto.

_________________
Kada me netko živcira, posudim mu lovu.
veber
veber

Male
Posts : 31939
2014-12-30


Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by prckov on 11/5/2019, 16:01

German Chancellor said the move was necessary against the backdrop of an “extraordinary situation” in the form of conflict in Syria and Islamist terrorism in the Middle East.


je,taman ona sjela da vecera kad odjednom iznenada navalise migrant
I ona kuce stace donese odluku u hipu
 I ispalo jope dobro 
ko da je isplanirano prije puno godina
prckov
prckov

Posts : 21347
2014-04-19


Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by prckov on 11/5/2019, 16:02

@veber wrote:zamisli da nije otprla granice.
pa ti bi još uvijek skupljao smeće i flaše po vinkovcima.

ovako si gospon čoek, ti i tri turka skupljate smeće po njemačkoj i imaš 1800€ plaće.

i nakon pet godina, koji je uvjet za auslandere ti kupuješ auto.
:D
prckov
prckov

Posts : 21347
2014-04-19


Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by pismejker on 11/5/2019, 16:06

@veber wrote:zamisli da nije otprla granice.
pa ti bi još uvijek skupljao smeće i flaše po vinkovcima.

ovako si gospon čoek, ti i tri turka skupljate smeće po njemačkoj i imaš 1800€ plaće.

i nakon pet godina, koji je uvjet za auslandere ti kupuješ auto.
O vid nakota svapskog.. cheers ..nego kako je raditi kod Kineza vikendom?..0.30 ojrqa za kilometar u jednom smjeru,..,ma,nezanimljiv ..ajd goni tamo u picku mater..onako nabrzaka.. :cleanteeth

_________________
Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Mqdefault
pismejker
pismejker

Posts : 26846
2016-12-16

Lokacija: : 4. REICH

Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by veber on 11/5/2019, 16:09

@prckov wrote:
@veber wrote:zamisli da nije otprla granice.
pa ti bi još uvijek skupljao smeće i flaše po vinkovcima.

ovako si gospon čoek, ti i tri turka skupljate smeće po njemačkoj i imaš 1800€ plaće.

i nakon pet godina, koji je uvjet za auslandere ti kupuješ auto.
:D
ma daj jede govna stalno. malo je židov, malo srbin, malo rvat, malo snajperist.
auslanderi nakon pet godina imaju pravo na mirovinu papire i sl.
i gle čuda srboje nam kupuje auto nakon pet godina.
ja sam u deutchland 3 mjeseca i naručio auto bez pol frke.

dobro, njemačka se boji snajperista pa su zato odugovlačili.

_________________
Kada me netko živcira, posudim mu lovu.
veber
veber

Male
Posts : 31939
2014-12-30


Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by pismejker on 11/5/2019, 16:11

sto je pseto svapsko,malo si zalijecio rane pa dosao po nove..?? lol! lol! lol! lol!

_________________
Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Mqdefault
pismejker
pismejker

Posts : 26846
2016-12-16

Lokacija: : 4. REICH

Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by pismejker on 11/5/2019, 16:12

Kuja kineska ..0.30 ojra po kilometru,placeno jeftino prenociste i polovni AMG u pola cijene... lol! lol! lol!

_________________
Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Mqdefault
pismejker
pismejker

Posts : 26846
2016-12-16

Lokacija: : 4. REICH

Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by veber on 11/5/2019, 16:16

@pismejker wrote:
@veber wrote:zamisli da nije otprla granice.
pa ti bi još uvijek skupljao smeće i flaše po vinkovcima.

ovako si gospon čoek, ti i tri turka skupljate smeće po njemačkoj i imaš 1800€ plaće.

i nakon pet godina, koji je uvjet za auslandere ti kupuješ auto.
O vid nakota svapskog.. cheers ..nego kako je raditi kod Kineza vikendom?..0.30 ojrqa za kilometar u jednom smjeru,..,ma,nezanimljiv ..ajd goni tamo u picku mater..onako nabrzaka.. :cleanteeth
kaj je šupku turski?

meni firma ne dozvoljava raditi vikendima. e šupku turski daj si probaj zamislit, radiš u turskoj firmi, čistiš noću, kmica je, po danu vas skužimo. e, i sada zamisli radiš u turskoj firmi i ona te potjera nakon 2 mjeseca na 3 tjedna godišnjeg. u lipnju moram 2 tjedna na GO, mogao sam samo birat početak, ali mam 2 tjedna na GO. e, turčine i još mi plate.

ti jednostavno prestani lagat ilise ulogiraj na neki drugi forum pa tamo laži.

ti si najobičniji bazični šljaker, turčin te zamjeni s drugim turčinom.

_________________
Kada me netko živcira, posudim mu lovu.
veber
veber

Male
Posts : 31939
2014-12-30


Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by pismejker on 11/5/2019, 16:19

@veber wrote:
@pismejker wrote:
@veber wrote:zamisli da nije otprla granice.
pa ti bi još uvijek skupljao smeće i flaše po vinkovcima.

ovako si gospon čoek, ti i tri turka skupljate smeće po njemačkoj i imaš 1800€ plaće.

i nakon pet godina, koji je uvjet za auslandere ti kupuješ auto.
O vid nakota svapskog.. cheers ..nego kako je raditi kod Kineza vikendom?..0.30 ojrqa za kilometar u jednom smjeru,..,ma,nezanimljiv ..ajd goni tamo u picku mater..onako nabrzaka.. :cleanteeth
kaj je šupku turski?

meni firma ne dozvoljava raditi vikendima. e šupku turski daj si probaj zamislit, radiš u turskoj firmi, čistiš noću, kmica je, po danu vas skužimo. e, i sada zamisli radiš u turskoj firmi i ona te potjera nakon 2 mjeseca na 3 tjedna godišnjeg. u lipnju moram 2 tjedna na GO, mogao sam samo birat početak, ali mam 2 tjedna na GO. e, turčine i još mi plate.

ti jednostavno prestani lagat ilise ulogiraj na neki drugi forum pa tamo laži.

ti si najobičniji bazični šljaker, turčin te zamjeni s drugim turčinom.

weberu,glup si ko kuratz poslovicni,,cak niti vokabular ne znas ofriskiti.,.ti pret Turcima si pičketina i sutis spustena pogleda.,naspram turaka,beskarakteran i usran..Svabija bude Turska u 100 godina..nema cile mile..
radis vikendom,jer biseru,kad se programiranje robota vrsi??radnim danom??e jesi glupav.. cheers

_________________
Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Mqdefault
pismejker
pismejker

Posts : 26846
2016-12-16

Lokacija: : 4. REICH

Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by veber on 11/5/2019, 16:21

@pismejker wrote:Kuja kineska ..0.30 ojra po kilometru,placeno jeftino prenociste i polovni AMG u pola cijene... lol! lol! lol!
šupku turski, tebi firma ne plaća kilometražu, meni da. kada odem u hr plate mi sve vinjete, tunelarine i cestarine u hrvatskoj u punom iznosu. I 0,30€ po kilometru, to je za tebe nedosanjan san. Od firme do kuće i nazad imam 1024km i na slijedećoj plaći dobijem 307,20€ na ime kilometraže + sve cestarine. ali ti šupak moraš sve sam platiti.

i amg rabljeni vrijedi koliko tvojih tri micubišija, nova.

_________________
Kada me netko živcira, posudim mu lovu.
veber
veber

Male
Posts : 31939
2014-12-30


Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by pismejker on 11/5/2019, 16:24

@veber wrote:
@pismejker wrote:Kuja kineska ..0.30 ojra po kilometru,placeno jeftino prenociste i polovni AMG u pola cijene... lol! lol! lol!
šupku turski, tebi firma ne plaća kilometražu, meni da. kada odem u hr plate mi sve vinjete, tunelarine i cestarine u hrvatskoj u punom iznosu. I 0,30€ po kilometru, to je za tebe nedosanjan san. Od firme do kuće i nazad imam 1024km i na slijedećoj plaći dobijem 307,20€ na ime kilometraže + sve cestarine. ali ti šupak moraš sve sam platiti.

i amg rabljeni vrijedi koliko tvojih tri micubišija, nova.
hahahahaha,pa..priznajem ,"dobro" placena si kineska kurwa.. lol! lol!

Samo budala placa tri puta skuplje,nesto tri puta losije i tehnoloski zaostalije..

idem jesti Weberu,dosdan si u picku mater svoju,i nikako motivirajuc za razgovor..ajd Jebli ti Ere sve po spisku..ovo samo prenosim od naseg Ere.. B-)

_________________
Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Mqdefault
pismejker
pismejker

Posts : 26846
2016-12-16

Lokacija: : 4. REICH

Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by veber on 11/5/2019, 16:29

@pismejker wrote:weberu,glup si ko kuratz poslovicni,,cak niti vokabular ne znas ofriskiti.,.ti pret Turcima si pičketina i sutis spustena pogleda.,naspram turaka,beskarakteran i usran..Svabija bude Turska u 100 godina..nema cile mile..
radis vikendom,jer biseru,kad se programiranje robota vrsi??radnim danom??e jesi glupav.. cheers
šupku, daj bolan ne seri.

polako ću pisat jer znam da sporo čitaš.

znači. u mojoj firmi ne postoji noćni rad, ne postoji rad vikendom.

inžinjeri kao ti radite po noći ili vikendom i onda se hvalite autom od 18 000€ što je recimo prosjek zagreba.
tvoja tri nova auta mogu otplatiti moj rabljeni, a kada mi dođe novi ti moraš radit za njega 5 godina da cijelu plaću staviš za auto.


ekipa ti na mala vrata veli da sereš, ja ti na kapiji velim da sereš ko grlica, da si pedofilčina i da je rujka samo imaginacija tvoje drkađije.

_________________
Kada me netko živcira, posudim mu lovu.
veber
veber

Male
Posts : 31939
2014-12-30


Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by veber on 11/5/2019, 16:41

@pismejker wrote:
@veber wrote:
@pismejker wrote:Kuja kineska ..0.30 ojra po kilometru,placeno jeftino prenociste i polovni AMG u pola cijene... lol! lol! lol!
šupku turski, tebi firma ne plaća kilometražu, meni da. kada odem u hr plate mi sve vinjete, tunelarine i cestarine u hrvatskoj u punom iznosu. I 0,30€ po kilometru, to je za tebe nedosanjan san. Od firme do kuće i nazad imam 1024km i na slijedećoj plaći dobijem 307,20€ na ime kilometraže + sve cestarine. ali ti šupak moraš sve sam platiti.

i amg rabljeni vrijedi koliko tvojih tri micubišija, nova.
hahahahaha,pa..priznajem ,"dobro" placena si kineska kurwa.. lol! lol!

Samo budala placa tri puta skuplje,nesto tri puta losije i tehnoloski zaostalije..

idem jesti Weberu,dosdan si u picku mater svoju,i nikako motivirajuc za razgovor..ajd Jebli ti Ere sve po spisku..ovo samo prenosim od naseg Ere.. B-)
hahahahahahahahah, to onaj ezekiel iz tebe piše.
moj auto ima 6,3l motor i tu stajem

tvoj ima koliko ono 1,3 ili 1,4?
znači čista mehanika, tebi kao inžinjeru to nije strano. ali davno si išao na fax pa da ti ponovim osnove termodinamike i strojarstva.

znači da bi tvoj pomoćni motor postigao nominiranu snagu, mora se vrtjet na visokim okretajima. taj tvoji pomoćni motor ima moment na 4000, snagu na 6000. no to je tebi poznato jer si doktorirao na tome. znači da se sve brže vrti i automatski se brže troši. ti gledaš unutrašnjost vozila, ekrane i đinđe miđe, ja gledam srce auta, odnosno motor.

da te ne mučim u proračunima pojasnit ću ti zakaj tražim 340,540 ili M5. svi imaju veliku kubikažu, šestaci su imaju veliku snagu, na kaj bi ti bacio drkicu, no svima je zajedničko da imaju moment na 2000, a ja auto vozim na momentu ne na okretajima. i čak ta vožnja na momentu je oko 8l, kada sam ih probao, recimo 340 u 7oj na 130 trošio je 3l,

sada smo si malo inžinjerski pospikali, znam da si od faxa zaboravio ali ako auto drajvaš na okretajima nemaš moenta.

_________________
Kada me netko živcira, posudim mu lovu.
veber
veber

Male
Posts : 31939
2014-12-30


Back to top Go down

Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People Empty Re: Mama Merkel Praises Self for Destroying Germany by Dumping Genetic Waste on Her People

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum