ex-iskon-pleme
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Smrt Net.hr foruma

Page 9 of 29 Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 29  Next

Go down

Smrt Net.hr foruma - Page 9 Empty Re: Smrt Net.hr foruma

Post by Trinity 3/9/2014, 14:36

RayMabus wrote:
Trinity wrote:
RayMabus wrote:
bogomdani wrote:Longi,pa nadji neku bogomdanu dobru dusu od zene..ima i takvih...
I šta da radim sa njom ? Slušam njezina zanovijetanja. Ne hvala.
Ne zanovijetaju sve, ne generaliziraj...
Nema veze , nebitno , nisam ionako od volje za život u dvoje , troje itd itd itd .... nezanima me to nego ww3.Žene sam odheba i nek idu svojim putem. Živi i pusti druge da žive i daleko im kuca.
Pa tako reci, a ne kriviti žene...

Trinity

2014-04-17

Back to top Go down

Post by RayMabus 3/9/2014, 14:38

Trinity wrote:
Pa one i jesu glavni razlog zašto sam ih odheba. Nemogu skužit sadržaj nego samo gledaju formu.Sadržaj mogu skužit jedino ako je forma lijepo upakirana a to znaci da bi cili život mora odat na jajima. NE HVALA.
RayMabus
RayMabus

2014-04-11

Back to top Go down

Post by Guest 3/9/2014, 14:40

RayMabus wrote:
Trinity wrote:
Pa one i jesu glavni razlog zašto sam ih odheba. Nemogu skužit sadržaj nego samo gledaju formu.Sadržaj mogu skužit jedino ako je forma lijepo upakirana a to znaci da bi cili život mora odat na jajima. NE HVALA.
A kako je tek njima,kad cijeli zivot moraju cupkati na jajima??? Ne budi sebican... lol!

Back to top Go down

Post by Trinity 3/9/2014, 14:41

bogomdani wrote:
RayMabus wrote:
Trinity wrote:
A kako je tek njima,kad cijeli zivot moraju cupkati na jajima??? Ne budi sebican... lol!
I još nisu odustale... :P
Trinity
Trinity

Female
2014-04-17

Back to top Go down

Post by RayMabus 3/9/2014, 14:41

Trinty ako sam ja demon onda bi pretpostavka bila da znam manipulirat ljudima jel tako ? Tj znam manipulirat umovima jel tako ? Ako je to tako a demoni su tu da iskušavaju neciji ego zašto misliš da ne znam kako cu ubost nekoga u ahilovu petu ? Mogu i nemoram jel al recimo da ocu testirat i ubodem i padneš na testu a nemožeš pogledat istini u oci da je ego u tebi a ne u onom drugom.
RayMabus
RayMabus

2014-04-11

Back to top Go down

Post by RayMabus 3/9/2014, 14:42

"Keep out of sight, never be in the public eye. But, keep your eyes on all the churches and religions who may pose a threat to our purposes. Work out ways secretly to weaken and destroy them in the eyes of the world. Or devise ways to take them over secretly for the benefit of our Order. Also watch carefully over our own Order and report anyone who might stray from the purpose or betray us."

And for the "out front" political or power executive: "Cultivate an attitude of knowing wisdom. Be quiet, unselfish, humble. Use 'please' when giving orders. Be refined so that, when giving a smiling reprimand, it cuts like a knife. Remember, intelligence wins, so run those below you so they don't 'feel' the yoke."

"Methods of control of 'humans' are uncountable, use them all in such a way as to be useful for our purposes. Secrets are wonderful as a control method, so keep the mystery going."

"High connections help to control our lines of operation. So drop names as being 'one of us'."

"Never show weakness, but you can always put the picture that you are 'weak' where you have firm control. Where we don't have control, put the picture that we are strong and feared."

"Study women. Say they are beautiful and praise them. They carry influence with men and children and can be very useful to our purpose."

"Influence the thinking of children and young people thru schools. Also take great care to control book suppliers and publishers. Should a writer put in a book things which do not fit in our plan, try to get him on our own side or ruin his reputation and get rid of him."

"Take over charitable organizations so we appear to be 'serving humanity' and thus be unassailable by anyone."

"Our shapes must be changed so we 'fit' into society. If only the another organization to cover ours. For instance the Free Masons are a good cover for our secret 'higher' purposes because the world is used to them."
"Cut any affinity lines to leaders of opinion which deviate from ours so they do not get public support and devotion. Put out the story and reinforce it by evidence and examples that 'they are only humans, make mistakes, are just like everyone else', etc."
"To make our own people known, use all our resources to make them a good reputation. Praise them loudly in all our cover organizations and in the press."
"Keep secrecy about everything, but don't appear in doubt. Answer questions with total certainty - but carefully - so as not to give away anything. Occasionally you can test your juniors by putting the picture there that you are speaking 'freely' and 'slip' out some information - that you actually want to be known or is unimportant - so they trust you, and you see if they can be trusted or not. Otherwise, answer as little as possible to juniors. On big operations, consult your senior."
"Remember also that the name of Science societies are a very beautiful mask to keep our intentions hidden from the uneducated and the lower classes. It can be used if anyone finds out about our secret meetings - we can always answer that we meet secretly for ''scientific research'."
"It is very important to study every aspect and organizational form of every other secret society and religion. Only in this way can we rule them." "Keep those below you in mystery as to who the real boss is so they will think 'anyone could be'."
"Publishers, bookstores, news media, schools, academies, military schools and all organizations who influence the government and education should be watched and controlled and you should continually make secret plans to take them over. Keep looking for everything we can use for our 'perfect human government'."
"Whatever is not good for our Order should remain an eternal secret."
Finally, for the Controlling executives in each planetary zone and area
RayMabus
RayMabus

2014-04-11

Back to top Go down

Post by RayMabus 3/9/2014, 14:43

"Study women. Say they are beautiful and praise them. They carry influence with men and children and can be very useful to our purpose."
RayMabus
RayMabus

2014-04-11

Back to top Go down

Post by RayMabus 3/9/2014, 14:43

Vidiš ..... lak ste mi plijen.
RayMabus
RayMabus

2014-04-11

Back to top Go down

Post by Trinity 3/9/2014, 14:44

RayMabus wrote:Trinty ako sam ja demon onda bi pretpostavka bila da znam manipulirat ljudima jel tako ? Tj znam manipulirat umovima jel tako ? Ako je to tako a demoni su tu da iskušavaju neciji ego zašto misliš da ne znam kako cu ubost nekoga u ahilovu petu ? Mogu i nemoram jel al recimo da ocu testirat i ubodem i padneš na testu a nemožeš pogledat istini u oci da je ego u tebi a ne u onom drugom.
Ali ti nisi demon.
Trinity
Trinity

Female
2014-04-17

Back to top Go down

Post by Trinity 3/9/2014, 14:45

RayMabus wrote:Vidiš ..... lak ste mi plijen.
Ne znam, Iknar kaže da ste vi nama lak plijen s obzirom da smo mi pod direktnom ingerencijom sotone...
Trinity
Trinity

Female
2014-04-17

Back to top Go down

Post by RayMabus 3/9/2014, 14:46

Trinity wrote:
RayMabus wrote:Trinty ako sam ja demon onda bi pretpostavka bila da znam manipulirat ljudima jel tako ? Tj znam manipulirat umovima jel tako ? Ako je to tako a demoni su tu da iskušavaju neciji ego zašto misliš da ne znam kako cu ubost nekoga u ahilovu petu ? Mogu i nemoram jel al recimo da ocu testirat i ubodem i padneš na testu a nemožeš pogledat istini u oci da je ego u tebi a ne u onom drugom.
Ali ti nisi demon.
Svi smo mi pomalo i demoni i anđeli. Bilo kako bilo jesam Asthar komanda. Sad šta je to nebitno je al vole zahebavat ljude.
RayMabus
RayMabus

2014-04-11

Back to top Go down

Post by RayMabus 3/9/2014, 14:51

Hebe me se šta IKnar kaže. U osnovi su žene generalno malo više duhovno na ljestvici od muških ( generalno znaci opcenito al nije pravilo jel ).

Muškarci su bliže realnosti tj stanju na planeti Zemlji jer Zemlja vibrira na niskom tonu a onda žene ispadaju debili jer su malo iznad toga i padaju.

Paradoks.

Gdje je paradoks ? Paradoks je u tome šta nemožeš zamišljati ružicasti svijet a okolo se sve raspada i onda upirat svoje nego se moraš prilagodit situaciji. Žene to nece a rezultat ce biti : KATASTROFA.
RayMabus
RayMabus

2014-04-11

Back to top Go down

Post by RayMabus 3/9/2014, 14:54

Generalno žene vibriraju na višoj vibraciji i njihov je zadatak da covjecanstvo dižu prema gore a muškarci su realisti. Žena kad upravlja covjecanstvom i dođe okuka ona umijesto da skrene ona zamišlja nešto ružicasto i dođe do sudara.

Rat između žena i muškaraca je rat za volan tko ce upravljat vozilom tj covjecanstvom a emanicpacija je pokušaj da žena uzme volan ...... a to je loše.
RayMabus
RayMabus

2014-04-11

Back to top Go down

Post by Trinity 3/9/2014, 14:55

RayMabus wrote:Hebe me se šta IKnar kaže. U osnovi su žene generalno malo više duhovno na ljestvici od muških ( generalno znaci opcenito al nije pravilo jel ).

Muškarci su bliže realnosti tj stanju na planeti Zemlji jer Zemlja vibrira na niskom tonu a onda žene ispadaju debili jer su malo iznad toga i padaju.

Paradoks.

Gdje je paradoks ? Paradoks je u tome šta nemožeš zamišljati ružicasti svijet a okolo se sve raspada i onda upirat svoje nego se moraš prilagodit situaciji. Žene to nece a rezultat ce biti : KATASTROFA.
Znaš di je paradoks ? Kakgod nas doživljavali , višima ili nižima sebi, uvijek se to prezentira kao nedostatak.
Trinity
Trinity

Female
2014-04-17

Back to top Go down

Post by Trinity 3/9/2014, 14:57

Ray, odoh...čekaju me obaveze...nastavak slijedi... :x
Trinity
Trinity

Female
2014-04-17

Back to top Go down

Post by RayMabus 3/9/2014, 15:08

Trinity wrote:
Znaš di je paradoks ? Kakgod nas doživljavali , višima ili nižima sebi, uvijek se to prezentira kao nedostatak.
Zato šta je. Vecina uzašlih majistora su po spolu bili muški ( ima i jedna žesnka ) a to je zato jer znaju da je kad si žena teško realizirat zacrtani cilj. Hbga htjele vi to priznati ili ne al kao žena ceš teže ostvariti zacrtane ciljeve vezane uz vođenje širih masa tj covjecanstva tj skupine duša na malo vecoj razini. Cak i uzašli majistori to znaju pa onda krajnje je vrijeme da se ta cinjenica i prizna.
RayMabus
RayMabus

2014-04-11

Back to top Go down

Post by Winter is coming 12/9/2014, 14:43

nije umro eno reanimirali su ga

Male
2014-04-14

Back to top Go down

Post by Trinity 12/10/2014, 10:30

Opet neće ? pirat
Trinity
Trinity

Female
2014-04-17

Back to top Go down

Post by Guest 12/10/2014, 10:47

Servisiraju ga--

Back to top Go down

Post by jastreb 12/10/2014, 11:02

Štata,a baš sam mislio otvoriti temu o odlasku još jednoh uhljeba iz reprezentacije.
jastreb
jastreb

2014-04-22

Back to top Go down

Post by Winter is coming 12/10/2014, 12:26

opet se nemere na onaj vorum

Male
2014-04-14

Back to top Go down

Post by Sponsored content