ex-iskon-pleme
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Grigorije: Srbi u Glini su se 1991 trebali pokajati

Go down

Grigorije: Srbi u Glini su se 1991 trebali pokajati Empty Grigorije: Srbi u Glini su se 1991 trebali pokajati

Post by Hektorović 30/4/2018, 12:52

Vladika Grigorije je nakon toga opisao kako je bio jedan od predvodnika protesta protiv Slobodana Miloševića.

"1992. godine sam bio student teologije, ti momci tamo su mislili da sam dobar za toga. Počeli smo se družiti sa drugim studentima sa drugih fakulteta i pokrenuli smo proteste protiv Miloševića. Htjeli smo zaustaviti rat. Imali smo osjećaj da smo pametni, bili smo mladi i hrabri, a to tada nije bilo nimalo jednostavno. U najkraćem mogu reći da se ne stidim toga, ne ponosim se previše jer smo doživjeli neuspjeh neke vrste. Ponosan sam zbog toga što vidim da se mnogo toga lošeg dogodilo i našem narodu i samom Miloševiću. Kad se sve to zbilo kasnije, danas kad pomislim na to da li je moguće bilo sve uraditi bez krvi, stradanja, izbjeglištva i stida dolazim do zaključka da je možda bilo bolje da su ljudi tada slušali što im govore mlade ljudi", kazao je Grigorije.


S obzirom da je često okarakterisan kao neko ko kritikuje nastupe i izjave Aleksandra Vučića, vladika Grigorije je kazao: