ex-iskon-pleme
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Religijski chat

Page 2 of 26 Previous  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Next

Go down

Religijski chat - Page 2 Empty Re: Religijski chat

Post by aben 24/5/2014, 00:25

bokte, kakav otpor za uslugu, ti bi tribala radit u državnoj službi :)

laku noć, ad minice

aben

2014-04-16

Back to top Go down

Post by Ragnarok 19/6/2014, 16:43

Dat avatar @ Vegvísir
Ragnarok
Ragnarok

2014-04-15

Back to top Go down

Post by Guest 19/6/2014, 16:52

Ragnarok wrote:Dat avatar @ Vegvísir

Ae.  B-)  :D

Back to top Go down

Post by Guest 14/7/2014, 14:14

Ne otvara mi se posebna tema, ali htjedoh negdje staviti ovaj članak na koji sam naišla:

http://www.christianpost.com/news/pastor-stirs-controvery-online-for-telling-christian-women-they-should-keep-silent-during-preaching-refusing-even-to-say-amen-116781/

Dakle, pastor jedne od fundamentalnih baptističkih crkvi (Faithful Word Baptist Church) smatra kako žena mora šutjeti u crkvi, čak do te mjere da ne smije reći ni "amen". Naime, ako kaže "amen" znači da se slaže s izrečenim i na taj način iznosi svoje mišljenje, a gdje ćeš većeg belaja od toga.  :hekla 

"First of all, it's not for a woman to be doing the preaching. And second of all, it's not for women to be speaking. Even if they were to have a question, they're not to ask that question in the church, number one. And number two, even if they wanted to ask questions of their husband, they should wait until they get home," he said.

"This is why I don't believe that women should say "amen" during the preaching either. Simply because amen…means truly or verily," he continued.

He explained that by saying "amen" women are expressing an opinion about the sermon being preached. And women, he argues, should not be expressing an opinion during the preaching.

Back to top Go down

Post by Guest 14/7/2014, 15:12

Vegvísir wrote:
Ne otvara mi se posebna tema, ali htjedoh negdje staviti ovaj članak na koji sam naišla:

http://www.christianpost.com/news/pastor-stirs-controvery-online-for-telling-christian-women-they-should-keep-silent-during-preaching-refusing-even-to-say-amen-116781/

Dakle, pastor jedne od fundamentalnih baptističkih crkvi (Faithful Word Baptist Church) smatra kako žena mora šutjeti u crkvi, čak do te mjere da ne smije reći ni "amen". Naime, ako kaže "amen" znači da se slaže s izrečenim i na taj način iznosi svoje mišljenje, a gdje ćeš većeg belaja od toga.  :hekla 

"First of all, it's not for a woman to be doing the preaching. And second of all, it's not for women to be speaking. Even if they were to have a question, they're not to ask that question in the church, number one. And number two, even if they wanted to ask questions of their husband, they should wait until they get home," he said.

"This is why I don't believe that women should say "amen" during the preaching either. Simply because amen…means truly or verily," he continued.

He explained that by saying "amen" women are expressing an opinion about the sermon being preached. And women, he argues, should not be expressing an opinion during the preaching.
Žalosno kako se u navodnoj "božjoj službi" nađu ljudi koji s istim nikakvih dodirnih točaka nemaju... neopisivo kakvo je ovo teško zastranjenje.

Back to top Go down

Post by aben 14/7/2014, 15:50

To je ubačeni agent koi mudro koristi emancipacijski lobi za svoj ateistički crusade

And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben
aben

2014-04-16

Back to top Go down

Post by Guest 14/7/2014, 16:23

von_Starhemberg wrote:
Vegvísir wrote:

Žalosno kako se u navodnoj "božjoj službi" nađu ljudi koji s istim nikakvih dodirnih točaka nemaju... neopisivo kakvo je ovo teško zastranjenje.

Malo sam guglala lika i mogu reći da je žešći idiot.
Održao je propovijed na temu "Zašto mrzim Baracka Obamu" u kojoj je rekao kako se moli za Obaminu smrt i potiče vjernike da mu se u tome pridruže.

Pastor Steven Anderson stood by his sermon in an interview with MyFOXPhoenix, which reports that the pastor continues to encourage his parishioners to join him in praying for the president's death.

"I hope that God strikes Barack Obama with brain cancer so he can die like Ted Kennedy and I hope it happens today," he told MyFOXPhoenix on Sunday. He called his message "spiritual warfare" and said he does not condone killing.

http://www.foxnews.com/politics/2009/08/31/phoenix-pastor-draws-protests-telling-church-prays-obamas-death/

Back to top Go down

Post by Iknar 20/7/2014, 14:12

Vegvísir wrote:
von_Starhemberg wrote:
Vegvísir wrote:

Malo sam guglala lika i mogu reći da je žešći idiot.
Održao je propovijed na temu "Zašto mrzim Baracka Obamu" u kojoj je rekao kako se moli za Obaminu smrt i potiče vjernike da mu se u tome pridruže.

Pastor Steven Anderson stood by his sermon in an interview with MyFOXPhoenix, which reports that the pastor continues to encourage his parishioners to join him in praying for the president's death.

"I hope that God strikes Barack Obama with brain cancer so he can die like Ted Kennedy and I hope it happens today," he told MyFOXPhoenix on Sunday. He called his message "spiritual warfare" and said he does not condone killing.

http://www.foxnews.com/politics/2009/08/31/phoenix-pastor-draws-protests-telling-church-prays-obamas-death/
ovako sisam gledao o kome se radi,ali ako je amerikanac,onda nista nije cudno,od tamo je i doslo anjvise sranja pa se ne treba cuditi cega sve ima
ukratko nisu svi amerikanci idijoti,to sigurno,ali da ih ima tamo,pa to je cinjenica
pogledajte koja sve sranja od tamo dosla razne sekte necastici je tamo isto,pa svakojaka događanja poput noci vjestica i slicno,djeda mraza,i ljuto slave,mislim ono slave sranja losa i reklame,sto da se vise kaze,jer onda je normalnot amo da i psotoje takvi idijoti sa takvim izjavama
nazalsot tamo je situacija gadna,ljude se zaglupljuje,ljude ne m,ogu previse posto je BoRG tamo asimilirao dosta i ima kontrolu,a BORG  su mocnija ica od ljudi
meni je zao ljudi tamo,ne mogu skoro nsita protiv BORGA,mislim mogu ali ne razumiju sto,ali opet ne previse
Iknar
Iknar

Male
2014-05-29

Back to top Go down

Post by Iknar 20/7/2014, 19:05

naporaviti cu novu temu Gromovi i Oluje i slicno,molim te da ne dozvoljavas vrijeđanja kao prije
bice     karaktera da se svi mogu javiti necezanio o mocima,dakle uzroci posljedice i slicno isto,sve ce mocui reci sto hoce o toj temi
Iknar
Iknar

Male
2014-05-29

Back to top Go down

Post by Trinity 20/7/2014, 19:07

von_Starhemberg wrote:
Vegvísir wrote:

Ovo mi promaklo, tek sad pročitala. I bolje. Naživciralo me do te mjere da me počelo probadati u prsima... No
Trinity
Trinity

Female
2014-04-17

Back to top Go down

Post by Patriot_1 22/7/2014, 09:31

Trinity wrote:
von_Starhemberg wrote:
Vegvísir wrote:

Ovo mi promaklo, tek sad pročitala. I bolje. Naživciralo me do te mjere da me počelo probadati u prsima... No
Di nestade ti sa religije?
Btw ,,,ima i u Hrvatskoj par crkava(bolje rečeno crkvica jer imaju cirka 30-50 članova)gdje žena nesmije govoriti u crkvi,,dakle ni učiti ni propovjedati,,
Patriot_1
Patriot_1

2014-04-30

Back to top Go down

Post by Sefirot 22/7/2014, 10:20

Čini što ti je Volja neka ti to bude sav Zakon!

Dobro kišno jutro.... opet nas Iknar potapa :D pitam se što nije pazio sa slavoncima :D

Ljubav je sav Zakon! Ljubav pod Voljom!

https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts

Religijski chat - Page 2 No10
Sefirot
Sefirot

Male
2014-04-29

Back to top Go down

Post by Guest 22/7/2014, 10:25

U Splitu je trenutno sasvim okej, bez kiše...
Izgleda da je savezništvo s nekim nordijskim bogovima ipak jače  B-)  :^0

Back to top Go down

Post by Guest 22/7/2014, 13:10

Prebrzo sam se zaletjela s gornjom izjavom...  :^0

Back to top Go down

Post by Patriot_1 22/7/2014, 15:49

Vegvísir wrote:Prebrzo sam se zaletjela s gornjom izjavom...  :^0
"Zaletjela",,,fujjj,,,ja mislija da si muško,,sad više neću ćakulat sa tebon,,,mi protestanti baš ne držimo do baba!
 :D  bounce
Zajebavam se! rendeer
Patriot_1
Patriot_1

2014-04-30

Back to top Go down

Post by Guest 22/7/2014, 15:54

:^0 

Pa jebemu sve, evo, više od tri mjeseca pišem, sve u ženskom rodu i još imam fino ispod profilne sličice oznaku spola i ti to tek danas skontaš.  dramaqueen   :D

Back to top Go down

Post by Trinity 22/7/2014, 20:24

Patriot_1 wrote:
Trinity wrote:
von_Starhemberg wrote:
Vegvísir wrote:

Btw ,,,ima i u Hrvatskoj par crkava(bolje rečeno crkvica jer imaju cirka 30-50 članova)gdje žena nesmije govoriti u crkvi,,dakle ni učiti ni propovjedati,,
A što ću ja "papirnata" s vama pravim vjernicima?  :^0 
Ljepše mi na Tehnologiji...tamo sam doma... :)
Trinity
Trinity

Female
2014-04-17

Back to top Go down

Post by Patriot_1 22/7/2014, 20:31

Trinity wrote:
Patriot_1 wrote:
Trinity wrote:
von_Starhemberg wrote:
Vegvísir wrote:

A što ću ja "papirnata" s vama pravim vjernicima?  :^0 
Ljepše mi na Tehnologiji...tamo sam doma... :)
Ma meni si ti simpa,,,bila papirnata ili ne.Škužaj ako sam te malo pecnul!I to je za ljude!I za žene!

Znaš ono,,pijani tip banuo u ženski WC i,,piša!Bane žemska unutra i vrišti "Ovo je za žene!"
A on mrtav ladan,,drži "rođu" u ruci i kaže:"I ovo je!"
Patriot_1
Patriot_1

2014-04-30

Back to top Go down

Post by Trinity 22/7/2014, 20:36

Ajd, sad mi laknulo...Već sam bila sva potonula... :^0 
Nego, što vas muških nema na Tehnologiji, tu se ko babe svađate oko gromova i oluja... :^0 
Beš takve muške... geek
Trinity
Trinity

Female
2014-04-17

Back to top Go down

Post by Guest 22/7/2014, 20:43

Trinity wrote:A što ću ja "papirnata" s vama pravim vjernicima?  :^0 

Zamisli kako je tek meni...   No  :^0

Back to top Go down

Post by Trinity 22/7/2014, 21:11

Ne znam kome je gore, tebi ili meni...
Ovi vjernici sve jedan praviji od drugog, a ne znaš koji bolje vrijeđa, svaki se kune u svog boga, mogu tako do Sudnjeg dana...
Trinity
Trinity

Female
2014-04-17

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 2 of 26 Previous  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Next