ex-iskon-pleme
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mortal 31/7/2022, 13:38

‘SVE ĆE ZAVRŠITI MASOVNIM ORGIJAMA RATA NA EUROPSKOM TLU’: Veliko upozorenje analitičara: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija
[size=30]
Objavio Mario Stefanov/7dnevno -
31. srpnja 2022.


 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija 22076651994115-660x450-1Foto: Guliver image/AP Photo/Vadim Ghirda

Proklamirano izbjegavanje izravnog vojnog miješanja NATO-a u rat u Ukrajini završit će, na žalost svih građana Europe koji žele samo mirno živjeti, jednako kao i izbjegavanje zatvaranja protoka ruskog plina prema Europi i potpunog neuspjeha europske politike sankcija prema ruskom energetskom sektoru.
Nakon upornog izbjegavanja zatvaranja dotoka ruskog plina od Europske unije u sklopu vlastitih sankcija protiv Rusije na kraju priče taj plin neće zatvoriti Europska unija, koja je to trebala učiniti odmah nakon početka ruske invazije na Ukrajinu, nego ga zatvaraju ili prijete zatvaranjem Rusi.
U trenutku zaključenja ovoga teksta plinovod Sjeverni tok 1 je zatvoren zbog održavanja, a Njemačka i cijela Europska unija nisu sigurne hoće li Rusi ponovno pustiti plin.


Što je Europska unija takvom politikom postigla – odgovor je jednostavno ništa, a izgubila je puno u odnosu na situaciju da je odmah zatvorila uvoz ruskog plina. Sada će ionako geniji iz vodstva Europske unije ostati bez plina ili ako ga bude, to će ovisiti o dobroj volji Moskve. Riječ je o neoprostivom strateškom promašaju nesposobnog vodstva Europske unije, prije svega Europske komisije, kao i nove njemačke vlade, u ratu u koji je Europska unija nepodijeljenom voljom vodstva svojih članica i dijela stanovništva uključena.
[/size]

Masovne orgije

[size=30]Nažalost, jednako tako će završiti i peting Zapada i NATO-a s Rusijom na ukrajinskom ratištu. Dok se i dalje javno iskazuje da NATO-u ne pada na pamet ući u bilo kakav izravni snošaj s Rusijom, sve će najvjerojatnije ipak, kao i u slučaju plina, završiti ne samo snošajem nego općim i masovnim orgijama rata na europskim prostorima.


Tih nekoliko tisuća luđaka koji vladaju svijetom, uključujući i sulude moskovske mjesečare s Putinom na čelu, ili ne mogu shvatiti kako ratovi imaju svoju logiku nakon što ih se pokrene ili se, što je mnogo vjerojatnije, u interesu održanja svoje vlasti, bez obzira na to što se događalo na ratištima, prave potpuno blesavi i uvjeravaju sve oko sebe da se rat može kontrolirati.
Ali, nažalost, mogućnost kontrole rata je ograničena. Ulazak u rat je kao ulazak u mračnu sobu – dok ne upališ svjetlo, ne znaš u što si ušao. Rat je oduvijek bio nepredvidljiva ljudska djelatnost i ima povratni utjecaj na politiku kada se jednom pokrene. Sada Rusi zbog svojih strateških ratnih neuspjeha, ali i taktičkih i operativnih uspjeha na istoku Ukrajine, koji bi mogli, što god se govorilo u medijima, ipak dovesti do kolapsa ukrajinske obrane i strateških pomaka u njihovu korist, otvoreno prijete da će rat eskalirati ako im se stane na put u klanju Ukrajine tupim nožem svog ratnog stroja. Zapad i dalje tvrdi da je sve u redu i pod kontrolom.
Možda i je u ovom trenutku, ali što će biti u sljedećem trenutku, sljedećeg dana i sljedećeg mjeseca? Nedvojbeno je da će u slučaju kolapsa vojne sile bilo koje sučeljene strane u ratu, ili Ukrajine ili Rusije, neizbježno doći do eskalacije rata. U slučaju da Ukrajina počne gubiti u opsegu koji bi se odrazio na stratešku razinu sukoba, Zapad i NATO će morati vojno reagirati jer im je to jedini preostali instrument djelovanja. Sve ostalo u odnosu prema Rusiji već je iskorišteno, i diplomatska izolacija i politički pritisak, kao i ekonomska blokada. Ostaje samo vojno djelovanje kojim bi se spriječio nastavak eventualnog ruskog vojnog napredovanja.
[/size]

Povijesna dužnost

[size=30]Jednako tako, u slučaju ruskog konvencionalnog vojnog kolapsa na ukrajinskom ratištu nitko ne može predvidjeti što bi rusko vodstvo moglo poduzeti. Potpuno je sigurno da se Moskva ne bi pomirila s porazom i da bi poduzela još radikalnije poteze od onih koji su dosad viđeni. U slučaju uporabe taktičkog nuklearnog oružja ili prenošenja ratnih djelovanja na druge prostore u Europi izvan Ukrajine, Zapad i NATO ponovno bi bili uvučeni u izravan vojni sukob s Rusijom.
Da čelnici vodećih sila u Europi, Velike Britanije i SAD-a – Europsku uniju nitko ništa ne pita osim za potvrdu već donesenih odluka – jako dobro znaju što se zbiva i što bi se moglo dogoditi, svjedoče opsežne vojne pripreme za obranu europskih prostora i masivno dovlačenje novih američkih i britanskih snaga. U tom kontekstu, uz notorno sulude izjave ruskog vodstva koje jasno ukazuju da su spremni na sve, treba ponovno podsjetiti i na jasnu i eksplicitnu izjavu britanskog načelnika Glavnog stožera koju je dao uz prethodnu suglasnost britanske politike. General Sir Patrick Sanders sredinom lipnja, po preuzimanju dužnosti načelnika Glavnog stožera, poručio je postrojbama britanske vojske da se “pripreme za borbu i pobjedu nad Putinovom vojskom u europskom kopnenom ratu”. Sadners je naglasio da je ova generacija britanskih vojnika “generacija koja se mora pripremiti da se ponovno bori u Europi” i zaključio: “Moja je povijesna dužnost učiniti našu vojsku smrtonosnom i učinkovitom kako bi mogla voditi kopneni rat u Europi. Nastupilo je vrijeme da iskoristimo priliku koja nam se ukazala”. I eto, lako je moguće da će imati sreće i da će ući u povjesnicu s velikim britanskim vojskovođama koji su ratovali u kontinentalnoj Europi, Arthurom Wellesleyjem, vojvodom od Wellingtona i feldmaršalom Bernardom Montgomeryjem.
Ostaje li uopće išta upitno u vezi s mogućnošću eskalacije rata na europskim prostorima nakon takve izjave?
[/size]

Klimava priča

[size=30]Sanders je vojnički jasno i glasno rekao što se može očekivati i izričito potvrdio da je izravni sukob NATO-a s Rusijom realna opcija. Ne postoji ništa nejasno u toj rečenici koju je izrekao britanski general i koja će, lako je moguće, obilježiti, krvavo obilježiti, prva desetljeća 21. stoljeća ako se stvari nastave kretati u smjeru u kojem se kreću.
Zasad se, ipak barem što se tiče javnosti, unatoč takvim eksplicitnim izjavama na službenoj političkoj razini, ostaje na klimavoj priči o nemiješanju NATO-a u ratna zbivanja u Ukrajini.
Pritom je ipak teško skriti nelogičnosti koje indiciraju da je NATO već sada u izvjesnoj mjeri izravno vojno umiješan u ukrajinski rat. Primjerice, ako se tvrdi da NATO nije neposredno fizički umiješan, postavlja se pitanje tko onda provodi terensku tehničku podršku suvremenim oružnim sustavima koje su SAD, Velika Britanija i druge članice NATO-a isporučili Ukrajini. Za svako od tih oružja potrebno je specifično održavanje i specifična tehnička oprema. Ukrajinski vojnici mogu biti obučeni za korištenje oružja, ali tko održava tu tehniku? Ukrajinska strana jednostavno nije imala vremena obučiti potrebne tehničare i organizirati tehničku podršku za te oružne sustave. Tehničari koji ih održavaju moraju biti na terenu i uistinu jesu na terenu, samo je pitanje čiji su to stručnjaci. Tehnička podrška mora biti integrirana u veće postrojbe ili biti što bliže prvim crtama. Ne može sjediti u Lavovu i čekati da se, primjerice, američki višecijevni raketni bacač HIMARS onamo dopremi zbog nekog jednostavnog kvara. Vojna logika govori da je NATO-ovo osoblje već na terenu. Takve stvari često se pokrivaju prevođenjem vojnog tehničkog osoblja u tobožnje civilne stručnjake i savjetnike i predstavlja ih se kao zaposlenike tvrtki iz sustava vojnoindustrijskog kompleksa. No ta priča odavno ne prolazi nigdje na ratištima i samo je pitanje želi li druga sučeljena strana zbog svojih interesa to tolerirati ili ne i proglasiti da se protiv nje bore pripadnici oružanih snaga neke druge države.
[/size]

Vojna logika

[size=30]Uglavnom, rat ima svoju logiku, svoju volju koja se iskazala i u slučaju postupanja s ruskim plinom. Vojna logika zahtijevala je zatvaranje plinovoda kojima se ruski plin provozi prema Europi odmah nakon 24. veljače i ruske invazije na Ukrajinu. To nisu učinili ni ukrajinska strana ni europski partneri, čime su usred rata u kojem su Rusi već razorili trećinu Ukrajine omogućili Rusiji dnevnu zaradu od isporuka plina od gotovo milijardu eura, a Ukrajina je nastavila naplaćivati od Rusije provoz njihova plina prema Europi kroz plinovodnu mrežu koja prolazi ukrajinskim teritorijem. To je jedan od paradoksa rata u Ukrajini i rijetko zabilježena pojava u povijesti ratnih sukoba. Takav potez je ne samo u suprotnosti s ratnom logikom nego i sa zdravim razumom, ali je i etički upitan.
Na kraju priče nastavak rata doveo je do situacije da toj ludosti presudi aktivirana volja samoga rata.
Opravdano se može očekivati da će tako završiti i paradigma o izbjegavanju izravnog borbenog kontakta NATO-a i Rusije. Plin će najvjerojatnije stati, a rat će eskalirati.
Vladajuće politike u SAD-u i posebice u državama Europske unije postaju svjesne takvog razvoja događaja pa traže način da svojim građanima objasne kako su uvučeni u slijepu ulicu rata koji više ne mogu izbjeći. Rusija će možda zaglaviti i polomiti zube na Ukrajini, ali jednakoj je opasnosti izložen i Zapad, prije svega Europska unija, koja će uz Ukrajinu platiti najvišu cijenu rata.
Njemačka država, da ne povjerujete, šalje poruku svojim građanima da se kraće tuširaju, iako bi najbolje bilo da se uopće ne tuširaju kako bi vlast i dalje mogla lagodno funkcionirati i ekipa kancelara Scholza ništa pametno ne raditi, a Rusija zbog bojkota tuširanja izgubiti rat. Takav način sagledavanja i rješenja problema u najmanju je ruku neozbiljan i otvara pitanje kakve to političke osobnosti vode Njemačku i cijeli EU. Ako nema ruskih energenata na koje su se Njemačka i Europska unija kao narkomani navukli, postoje i drugi izvori energenata i vlade europskih država dužne su svojim građanima osigurati energent, a ne se izvlačiti na to što radi Moskva.
[/size]

Žicanje isporuka

[size=30]Njemačka država, primjerice, nedvojbeno ima dovoljno političke i diplomatske moći kojom bi osigurala gorivo na drugi način, ali i dalje, umjesto aktivnog djelovanja, građane uvjerava da ne može ništa promijeniti iako je evidentno da praktički ne poduzima ništa na planu zamjene ruskih energenata. I dalje su fokusirani na žicanje ruskih isporuka.
Što god plasirali javnosti u cilju očuvanja vlasti, zapadne vlade, posebice one članica Europske unije, vrlo brzo će se naći u mnogo težoj situaciji od ove sadašnje. Vrlo brzo će, naime, i priča o držanju izvan rata, lako je moguće, završiti kao i priča o izbjegavanju blokade isporuke ruskog plina u okviru vlastitih sankcija. Rat će svojom logikom raspršiti sve nelogične političke i ekonomske konstrukcije koje su oko njega postavljene. Slijedom logike pokrenutog rata plin će, lako je moguće, napokon stati, a rat će se proširiti.
Dosadašnje blefiranje o njegovoj kontroli od Zapada krvlju je platilo ukrajinsko stanovništvo, i to ne njegova financijska i politička elita koja ga je stručno izbjegla, nego obični građani. Posljedica je to primarno produljenja rata, čemu su pogodovale neadekvatne mjere Zapada u cilju zaštite Ukrajine koja joj je obećana, ali koje su na kraju ipak prije svega usmjerene na iscrpljivanje Rusije dugotrajnim ratom, a ne u smjeru zaštitie Ukrajine kako je prvotno obećano. Preko Ukrajine se vodi proxy rat Zapada s Rusijom i Rusije sa Zapadom. Umjesto energične reakcije Zapada, na djelu je neodlučno petljanje, pogodovanje vlastitim interesima i odugovlačenje rata na štetu Ukrajine.
U konačnici, postavlja se pitanje što bi se tako strašno dogodilo da su NATO-ove trupe ušle na poziv ukrajinske vlade preko zapadne granice na ukrajinski teritorij i nastavile se kretati prema istoku već sljedeći dan nakon ruske invazije ili još bolje, koji dan ranije s obzirom na to da sami govore da su znali kada će Rusi udariti. Ništa, baš ništa gore od ovoga čime sada već rasplamsali rat prijeti ne bi se dogodilo.
[/size]

Granice izdržljivosti

[size=30]Ruske snage ne bi imale toliko manevarskog prostora za djelovanje, Moskva bi bila prisiljena drugačije kalkulirati i kalibrirati svoje planove, a rat bi preventivnim ulaskom NATO-ovih trupa u Ukrajinu možda bio spriječen. Ako bi i tada ruske trupe ipak ušle u Ukrajinu, našle bi se u još težem položaju jer bi osim ratovanja s ukrajinskom vojskom, morale procjenjivati neposredne poteze NATO-ovih snaga na terenu i izdvajati dodatne pričuve.
U svakom slučaju, ne bi se dogodilo ništa gore od onoga što sada prijeti kada je krv već pala.
Ako ne dođe do radikalnog političkog preokreta, rat će se nastaviti i na kraju svojom logikom dovesti do upravo onakve situacije kakva se pokušala izbjeći – susreta na ukrajinskom ratištu oči u oči Rusije i NATO-a. Jedini osigurač da do toga ne dođe sada je ukrajinska vojska koja osigurava obranu, ali pitanje je koje su joj granice izdržljivosti.
Ukrajina cijenu rata i javno obznanjenu stratešku odluku, po kojoj Zapad u rat neće upletati NATO, plaća visokom cijenom ljudskih života i materijalne baze. Nastavak rata iscrpljivanja koji bi po toj strategiji trebao iscrpiti i zaustaviti agresiju Rusije, upravo suprotno, dovest će do njegove eskalacije i kao u slučaju ruskoga plina i neuspjelih sankcija oko njega, do onoga što se moralo dogoditi na samom početku rata – uvlačenja NATO-a u izravni sraz s Rusijom. To proizlazi iz samog karaktera i geopolitičkih odrednica rata.
Ako SAD i Velika Britanija koje vode igru – EU tu ništa ne odlučuje – ne pronađu za Zapad izlaznu stategiju iz ovoga rata čije se posljedice svakim danom šire svijetom i ne odrede njegove ciljeve, njegov nastavak i širenje platit će novcem, patnjama i, lako je moguće, krvlju nakon Ukrajine i ostatak Europe.
[/size]

Dva su uzroka svih nevolja – klimatske promjene i rat u Ukrajini

[size=30]Kako mogućnost velikog europskog rata raste uz olujne udare ekonomske krize, europska vladajuća elita postupno građane uvodi u ratnu priču i sve nevolje koje se događaju podvodi pod posljedice ruskog rata u Ukrajini. U principu, za razliku od SAD-a i Velike Britanije, koji imaju suptilniji način pristupa javnosti, za vladajuće strukture u Europskoj uniji i većini država članica samo dva su uzroka svih nevolja – klimatske promjene i rat u Ukrajini. To suludo objašnjenje stvarnosti postupno postaje prevladavajuće. Svako suprotno mišljenje će se prema pokrenutim procesima tretirati kao neprijateljska djelatnost.
Dakle, to što nema dovoljno nafte i plina prema vladajućima u Europi nema nikakve veze s vlašću koja je dužna osigurati energente svojim građanima, a za to je očito nesposobna, nego s onim što radi Moskva.
[/size]

Amerika pokušava smanjiti rusku zaradu

[size=30]Najveći bliskoistočni izvoznici plina i nafte, Katar i Saudijska Arabija, vezani su dugoročnim vojnim ugovorima s Njemačkom u pogledu održavanja isporučenog i nabavke novog njemačkog naoružanja i vojne opreme. Jednostavno nije moguće da Berlin s njima ništa ne uspjeva dogovoriti, pa čak ni povećanje proizvodnje nafte radi obaranja cijene, dok pola katarske vojske ne može funkcionirati bez Njemačke. Sada se američki predsjednik Biden, predvodnik slobodnog svijeta u proklamiranom velikom ratu demokracija protiv autokracija, odlazi pokloniti klasičnom satrapu, krunskom princu Saudijske Arabije, kako bi izmolio povećanje proizvodnje nafte i obaranje njezine cijene i time ruske zarade.[/size]

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 18539
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by Serbinho-3 31/7/2022, 14:02


Putin ima da im zaspe Aerodrome sa onim megabombama,

nakon cega mogu suncobrane da postave i lezaljke uz

Sezonu na Jezeru.

Ako neki i uspe da doleti blizu Rusa, skinuce ga i ostaje mu

Selfie da spuca pred katapultiranje.

Ne verujem u taj scenario, jer NATO da moze nesto,

vec bi udarili odavno i ne bi cekali.

Znaju koliko je sati i nema od toga nista.

Pisi propalo.
Serbinho-3
Serbinho-3

Posts : 20802
2014-08-25

Lokacija: : Italy

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by Serbinho-3 31/7/2022, 14:07


Serbinho-3
Serbinho-3

Posts : 20802
2014-08-25

Lokacija: : Italy

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mortal 31/7/2022, 14:26

Da NATO nije jak Rusi ih se ne bi bojali
Ukrajina nije napadnuta radi Nato-a već se to navodi kao izgovor

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 18539
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mortal 31/7/2022, 14:30

ZAPAD uvodi NWO protiv kojeg su trebale nastupiti sve kršćanske zemlje
trebali su se svvi udružiti ali je Putko mislio kako će njegov poseban plan proći
ipak nije toliko jak
zapeo na samom početku
budućnost neizvjesna
tko će koga napasti?
gubljenjem rata od strane Ukrajinaca Rusi su u iskušenju da iz revolta udare na Ameriku tj NATO
mogu napraviti velike štete ali ne i osvojiti
kome od nas ide u korist uništenje svijeta
trebalo se raditi na uništenju lošeg, ne svega ili dobra

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 18539
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by Serbinho-3 31/7/2022, 15:09


Rusi su digli ruke od Zapada i napravice Treci Svet od istih.

Parkirace se u Dubaiju bogati, poslove prebaciti u ostatak

Sveta a ovima zavrnuti slavinu i hermeticki zatvoriti.

Kukaju na palete, sve skocila cena.

Ostatak Sveta ce otici napred a Pizzon ce kukati zasto Rusi

ostavise Zapad na vetrometini Cikaskoj, ledenog li Jezera

Micigenskog.

Ovo su velike Svetske promene odnosa, koji vekovima

nisu vidjeni.

Govorise da kada Jevreji nekog na vrhu odluce da svedu

na prosjaka, oni to urade.

Ovog puta, to ce Putin uraditi, lupili su samar i Jevrejima,

cisto da se zna ko je Boss.

Zapad se prekombinovao, mislio Rusija je sprdnja,

ovi ih spakovali u kutiju sibice.

Serbinho-3
Serbinho-3

Posts : 20802
2014-08-25

Lokacija: : Italy

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by Ringo10 31/7/2022, 17:08

A zasto Zapadu treba Rusija kao neprijatelj, ne kontam
Znam samo da nisu normalni...posebno Europa
Ringo10
Ringo10

Posts : 19236
2015-09-24


Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mortal 31/7/2022, 17:17

Zašto Putinu treba pola Europe??
Zar mu Rusija nije dovoljna.
Traži kruha nad pogačom.
Zaštita kršćanstva nije uvođenje kominističke diktature, ubojstva, progoni, silovanja.

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 18539
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by Ringo10 31/7/2022, 17:18

Kakvih pola Europe, lupetas gluposti
Ringo10
Ringo10

Posts : 19236
2015-09-24


Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mortal 31/7/2022, 17:19

Ringo10 wrote:Kakvih pola Europe, lupetas gluposti
Kakvo lupetanje gluposti. Ili nisi upoznat sa cijelom situacijom ili što, praviš se ...

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 18539
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by Ringo10 31/7/2022, 17:29

Ma gluposti nije Ukrajina pola Europe a pogotovo samo jedan dio Ukrajine
Rusima je jednostavno bio pun kurac provokacija i ubijanja naroda Donbasa
Ringo10
Ringo10

Posts : 19236
2015-09-24


Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mortal 31/7/2022, 17:34

Ringo10 wrote:Ma gluposti nije Ukrajina pola Europe a pogotovo samo jedan dio Ukrajine
Rusima je jednostavno bio pun kurac provokacija i ubijanja naroda Donbasa
kako objašnjavaš ovu kartu
https://www.klix.ba/vijesti/svijet/ruskim-mrezama-siri-se-nova-karta-evrope-jedine-dvije-velike-drzave-rusija-i-srbija/220730020?fbclid=IwAR0FbmM2-VsnzED-gtpd1T8HbBT1ajpHYz13ryv6oQa6degPci0S3Wf4F8Q

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 18539
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mentalitet 31/7/2022, 17:39

Ringo10 wrote:Kakvih pola Europe, lupetas gluposti

Za ovu fakat vazi ona iz Sabora,Kuvacha i jebacha.Jebo tii bog mater nema nishta degutantnije vidjeti od pijane zene i one koja se mece tamo gdje joj nije mjesto.Da me ne bi optuzli za mushki shovinizam Ovdje pametne zene i ne zalaze jer one kuze da sa budalama ne vrijed prichati ni o toploj vodi a kamo li o poltici.

_________________
Krvati i rvatiici su najhrabriji narod na svijetu jer se ničega ne stide(.Freuud)
mentalitet
mentalitet

Posts : 2132
2020-07-05


Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mortal 31/7/2022, 18:06

mentalitet wrote:
Ringo10 wrote:Kakvih pola Europe, lupetas gluposti

Za ovu fakat vazi ona iz Sabora,Kuvacha i jebacha.Jebo tii bog mater nema nishta degutantnije vidjeti od pijane zene i one koja se mece tamo gdje joj nije mjesto.Da me ne bi optuzli za mushki shovinizam Ovdje pametne zene  i ne zalaze jer one kuze da sa budalama  ne vrijed  prichati ni o toploj vodi a kamo li o poltici.
napushi se kujca mentalitet
ne određuješ ti jesam li pametna ili ne niti imaš mjeraš pameti
to može samo Najveći

gdje si bio 91 mentalko

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 18539
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mentalitet 31/7/2022, 18:14

mortal wrote:
mentalitet wrote:
Ringo10 wrote:Kakvih pola Europe, lupetas gluposti

Za ovu fakat vazi ona iz Sabora,Kuvacha i jebacha.Jebo tii bog mater nema nishta degutantnije vidjeti od pijane zene i one koja se mece tamo gdje joj nije mjesto.Da me ne bi optuzli za mushki shovinizam Ovdje pametne zene  i ne zalaze jer one kuze da sa budalama  ne vrijed  prichati ni o toploj vodi a kamo li o poltici.
napushi se kujca mentalitet
ne određuješ ti jesam li pametna ili ne niti imaš mjeraš pameti
to može samo Najveći

gdje si bio 91 mentalko

Jebavo schwabice po Berlinu dok si ti pushila na prvoj liiniji fronte.Chuj ovo majketi,nakon 30 godina ona piita gdje si bio i onda se buni mojim konstatacijama da je glupa.Pa shta jedete da ste toliko "pametni"?

_________________
Krvati i rvatiici su najhrabriji narod na svijetu jer se ničega ne stide(.Freuud)
mentalitet
mentalitet

Posts : 2132
2020-07-05


Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mortal 31/7/2022, 18:25

mentalitet wrote:
mortal wrote:
mentalitet wrote:
Ringo10 wrote:Kakvih pola Europe, lupetas gluposti

Za ovu fakat vazi ona iz Sabora,Kuvacha i jebacha.Jebo tii bog mater nema nishta degutantnije vidjeti od pijane zene i one koja se mece tamo gdje joj nije mjesto.Da me ne bi optuzli za mushki shovinizam Ovdje pametne zene  i ne zalaze jer one kuze da sa budalama  ne vrijed  prichati ni o toploj vodi a kamo li o poltici.
napushi se kujca mentalitet
ne određuješ ti jesam li pametna ili ne niti imaš mjeraš pameti
to može samo Najveći

gdje si bio 91 mentalko

Jebavo schwabice po Berlinu dok si ti pushila na prvoj liiniji fronte.Chuj ovo majketi,nakon 30 godina ona piita gdje si bio i onda se buni mojim konstatacijama da je glupa.Pa shta jedete da ste toliko "pametni"?
dok sam ja bila na prvoj crti pushili su tvoji
a ti uhvatio maglu ahaha
tamo gdje sam ja bila probili nisu

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 18539
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by abraham 31/7/2022, 18:33

Sa odmakom od pet mjeseci , po meni, je mogucnost otvorenog rata sve manja. Nato ne moze dobiti nista sta vec ne dobija. Rusi mogu izgubiti i vise no sta ce izgubiti. Usa i NATO ne trebaju ponizenu Rusiju a Rusija nema kapaciteta da uzme Ukrajinu koja je sirotinja i u kojoj rusi imaju ogromnu petu kolonu na cijim su ledjima i iznijeli dosadasnje "uspjehe". Rusi su pokazali sve slabosti a od prijetnji vise ne mogu zivjeti. Kepec danas prijeti sa "novom" flotom. Ajd u pizdu materinu i ti i oni koji ovo puse. Crno mor je toaltena solja a mediteran kada. I slavina i odvod su u rukama NATO.... Atlantik????? Koje baze ili saveznici su tu da mogu servisirati flotu???? Mislim vjerojatno rujama ovo dobro zvuci, malo borsca, malo votke napravljenje u kadi udri. Kila jebenog mozga...BAs me zanima kepecova izlzna taktika. Nista mi ne pada na pamet.... Kako izaci neposran iz cijele situacije, makar za unutarnju upotrebu.

_________________
But I'm near the end and I just ain't got the time
And I'm wasted and I can't find my way home.
abraham
abraham

Male
Posts : 13582
2014-04-14


mortal likes this post

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mentalitet 31/7/2022, 18:35

[quote="mortal"]
mentalitet wrote:
mortal wrote:
mentalitet wrote:
Ringo10 wrote:Kakvih pola Europe, lupetas gluposti

Za ovu fakat vazi ona iz Sabora,Kuvacha i jebacha.Jebo tii bog mater nema nishta degutantnije vidjeti od pijane zene i one koja se mece tamo gdje joj nije mjesto.Da me ne bi optuzli za mushki shovinizam Ovdje pametne zene  i ne zalaze jer one kuze da sa budalama  ne vrijed  prichati ni o toploj vodi a kamo li o poltici.
napushi se kujca mentalitet
ne određuješ ti jesam li pametna ili ne niti imaš mjeraš pameti
to može samo Najveći

gdje si bio 91 mentalko


tamo gdje sam ja bila probili nisu
Da se malo posluziim vashim izvlachenjem rijechi iz konteksta;


A tko bi te probiijao takvu glupu osim tvojih:::))))??Shto si vidila kurca vidila sii ga na prvoj liniji, sada mozesh trpati u sebe samo krastavce:::))

Eno i uukrajinci mobiliziraju zene da imaju shta jebavati po rovovima.U vojsci to rade grupno ne zbog sexa nego da bi dokazalii ostalim kako mogu dugo jebati a da ne svrshe.Dakle ,bila si po chinu spermusha:::)))

_________________
Krvati i rvatiici su najhrabriji narod na svijetu jer se ničega ne stide(.Freuud)
mentalitet
mentalitet

Posts : 2132
2020-07-05


Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mortal 31/7/2022, 18:59

mentalitet wrote:
mortal wrote:
mentalitet wrote:
mortal wrote:
mentalitet wrote:
Ringo10 wrote:Kakvih pola Europe, lupetas gluposti

Za ovu fakat vazi ona iz Sabora,Kuvacha i jebacha.Jebo tii bog mater nema nishta degutantnije vidjeti od pijane zene i one koja se mece tamo gdje joj nije mjesto.Da me ne bi optuzli za mushki shovinizam Ovdje pametne zene  i ne zalaze jer one kuze da sa budalama  ne vrijed  prichati ni o toploj vodi a kamo li o poltici.
napushi se kujca mentalitet
ne određuješ ti jesam li pametna ili ne niti imaš mjeraš pameti
to može samo Najveći

gdje si bio 91 mentalko


tamo gdje sam ja bila probili nisu
Da se malo posluziim vashim izvlachenjem rijechi iz konteksta;


A tko bi te probiijao takvu glupu osim tvojih:::))))??Shto si vidila kurca vidila sii ga na prvoj liniji, sada mozesh trpati u sebe samo krastavce:::))

Eno i uukrajinci mobiliziraju zene da imaju shta jebavati po rovovima.U vojsci to rade grupno ne zbog sexa nego da bi dokazalii ostalim kako mogu dugo jebati a da ne svrshe.Dakle ,bila si po chinu spermusha:::
Poslužio si se. 
Kurac je bio u centru pažnje kad je bio meta oružja.
Nisu me takli ni prostom riječju! 
Takvi kao ti nisu dočekali kraj i slobodu.
Nit si ratnik nit si kulturan čovjek. Nisi im do koljena, ni Hrvatima ni preživjelim srbima.
Obična nervozna pizda jer ne ide kako ste zamislili.

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 18539
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by mentalitet 31/7/2022, 21:37

mortal wrote:
mentalitet wrote:
mortal wrote:
mentalitet wrote:
mortal wrote:
mentalitet wrote:
Ringo10 wrote:Kakvih pola Europe, lupetas gluposti

Za ovu fakat vazi ona iz Sabora,Kuvacha i jebacha.Jebo tii bog mater nema nishta degutantnije vidjeti od pijane zene i one koja se mece tamo gdje joj nije mjesto.Da me ne bi optuzli za mushki shovinizam Ovdje pametne zene  i ne zalaze jer one kuze da sa budalama  ne vrijed  prichati ni o toploj vodi a kamo li o poltici.
napushi se kujca mentalitet
ne određuješ ti jesam li pametna ili ne niti imaš mjeraš pameti
to može samo Najveći

gdje si bio 91 mentalko


tamo gdje sam ja bila probili nisu
Da se malo posluziim vashim izvlachenjem rijechi iz konteksta;


A tko bi te probiijao takvu glupu osim tvojih:::))))??Shto si vidila kurca vidila sii ga na prvoj liniji, sada mozesh trpati u sebe samo krastavce:::))

Eno i uukrajinci mobiliziraju zene da imaju shta jebavati po rovovima.U vojsci to rade grupno ne zbog sexa nego da bi dokazalii ostalim kako mogu dugo jebati a da ne svrshe.Dakle ,bila si po chinu spermusha:::
Poslužio si se. 
Kurac je bio u centru pažnje kad je bio meta oružja.
Nisu me takli ni prostom riječju! 
Takvi kao ti nisu dočekali kraj i slobodu.
Nit si ratnik nit si kulturan čovjek. Nisi im do koljena, ni Hrvatima ni preživjelim srbima.
Obična nervozna pizda jer ne ide kako ste zamislili.

Chuj neurozan sam,,,o jebem ti sunce zareno:::)))I to shto je tko zamislio .Pa ti zamishljash stalno prvu liniju fronta i tuce kuraca mada tako mushkobanjasta u pitanju tko bi te jebo,dakle ostaje ti samo dudlanje pa ne morash ic' na sladoled::::))






Povezani zakoni
Zdravlje i zdravstvo
Zakon o podacima i informacijama u zdravstvu
Zakon o liječništvu
Zakon o ograničavanju uporabe duhanskih i srodnih proizvoda
Zakon o pravobranitelju za osobe s invaliditetom
Zakon o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata
Zakon o evidencijama u oblasti zdravstva
Zakon o djelatnostima u zdravstvu
Zakon o zaštiti okoliša
Zakon o listi profesionalnih bolesti
Zakon o sanitarnoj inspekciji
Zakon o zaštiti i spašavanju
Zakon o zaštiti prava pacijenata
Zakon o Hrvatskoj gorskoj službi spašavanja
Zakon o kretanju slijepe osobe uz pomoć psa vodiča
Zakon o predmetima opće uporabe
Zakon o Hrvatskom crvenom križu
Zakon o psihološkoj djelatnosti
Zakon o hrvatskom znakovnom jeziku i ostalim sustavima komunikacije gluhih i gluhoslijepih osoba u Republici Hrvatskoj
Zakon o rodiljnim i roditeljskim potporama
Zakon o vodi za ljudsku potrošnju
Zakon o zdravstvenim mjerama za ostvarivanje prava na slobodno odlučivanje o rađanju djece
Zakon o provedbi Delegirane uredbe Komisije (EU) 2016/161 оd 2. listopada 2015. o dopuni Direktive 2001/83/EZ Europskog parlamenta i Vijeća utvrđivanjem detaljnih pravila za sigurnosne oznake na pakiranjima lijekova za humanu primjenu
Zakon o medicinski pomognutoj oplodnji
Zakon o zaštiti na radu
Zakon o jedinstvenom tijelu vještačenja
Zakon o pravima žrtava seksualnog nasilja za vrijeme oružane agresije na Republiku Hrvatsku u Domovinskom ratu
Zakon o obaveznom cijepljenju protiv ospica (Morbili)
Zakon o zdravstvenoj zaštiti
Zakon o krvi i krvnim pripravcima
Zakon o korištenju psa pomagača
Zakon o primjeni ljudskih tkiva i stanica
Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 528.2012 Europskog parlamenta i Vijeća u vezi stavljanja na raspolaganje na tržištu i uporabi biocidnih proizvoda
Zakon o reguliranim profesijama i priznavanju inozemnih stručnih kvalifikacija
Zakon o biocidnim pripravcima
Zakon o sestrinstvu
Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2017/852 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. svibnja 2017. o živi i stavljanju izvan snage Uredbe (EZ) br. 1102/2008
Zakon o medicinsko-biokemijskoj djelatnosti
Zakon o uzimanju i presađivanju ljudskog tijela u svrhu liječenja
Zakon o zaštiti znaka i naziva Crveni križ
Zakon o proglašenju nestalih osoba umrlima i dokazivanju smrti
Zakon o zaštiti od nasilja u obitelji
Zakon o lijekovima
Zakon o zaštiti od buke
Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 536/2014 Europskog parlamenta i vijeća od 16. travnja 2014. o kliničkim ispitivanjima lijekova za primjenu kod ljudi te o stavljanju izvan snage Direktive 2001/20/EZ
Zakon o dobrovoljnom zdravstvenom osiguranju
Zakon o privremenoj mjeri u području obveznoga zdravstvenog osiguranja
Zakon o doprinosima
Zakon o fizioterapeutskoj djelatnosti
Zakon o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda
Zakon o provedbi uredbi Europske unije o koordinaciji sustava socijalne sigurnosti
Zakon o obveznom zdravstvenom osiguranju
Zakon o primaljstvu
Zakon o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti
Zakon o prijenosu osnivačkih prava nad Općom županijskom bolnicom Vukovar i bolnicom hrvatskih veterana na Republiku Hrvatsku
Zakon o ljekarništvu
Zakon o medicinskim proizvodima
Zakon o obveznom zdravstvenom nadzoru radnika profesionalno izloženih azbestu
Zakon o kemikalijama
Zakon o zaštiti od neionizirajućeg zračenja
Zakon o uvjetima za stjecanje prava na starosnu mirovinu radnika profesionalno izloženih azbestu
Zakon o obaveznom cijepljenju protiv rubeole i obaveznom prijavljivanju oboljenja
Zakon o presađivanju ljudskih organa u svrhu liječenja
Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2017/745 o medicinskim proizvodima i Uredbe (EU) 2017/746 o in vitro dijagnostičkim medicinskim proizvodima
Zakon o Registru osoba s invaliditetom
Zakon o ustanovama
Zakon o obeštećenju radnika profesionalno izloženih azbestu
Zakon o dentalnoj medicini
Zakon o edukacijsko-rehabilitacijskoj djelatnosti
Zakon o obveznom zdravstvenom osiguranju i zdravstvenoj zaštiti stranaca u Republici Hrvatskoj
Zakon o djelatnosti psihoterapije
Zakon o Hrvatskom registru o osobama s invaliditetom
Zakon o kvaliteti zdravstvene zaštite
Uredbe Europske unije
Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 258/2012 o provedbi članka 10. Protokola Ujedinjenih naroda o vatrenom oružju, utvrđivanju odobrenja za izvoz vatrenog oružja, mjera za uvoz i provoz vatrenog oružja, njegovih dijelova i komponenata i streljiva
Zakon o provedbi Uredbe (EZ) br. 648/2004 Europskoga parlamenta i Vijeća od 31. ožujka 2004. godine o deterdžentima
Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2017/852 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. svibnja 2017. o živi i stavljanju izvan snage Uredbe (EZ) br. 1102/2008
Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2017/2394 Europskoga parlamenta i Vijeća od 12. prosinca 2017. o suradnji između nacionalnih tijela odgovornih za izvršavanje propisa o zaštiti potrošača i o stavljanju izvan snage Uredbe (EZ) br. 2006/2004
Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka
Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 910/2014 Europskog parlamenta i Vijeća od 23. srpnja 2014. o elektroničkoj identifikaciji i uslugama povjerenja za elektroničke transakcije na unutarnjem tržištu i stavljanju izvan snage Direktive 1999/93/EZ
Zakon o provedbi Uredbe Komisije (EZ) br. 1234.2008 o ispitivanju izmjena uvjeta odobrenja za stavljanje veterinarsko-medicinskih proizvoda u promet
Europska unija
Zakon o nadzoru robe s dvojnom namjenom
Zakon o institucionalnom okviru za korištenje fondova Europske unije u Republici Hrvatskoj
Zakon o Agenciji za mobilnost i programe Europske unije
Ustav Republike Hrvatske
Zakon o izboru članova u Europski parlament iz Republike Hrvatske
Zakon o sklapanju i izvršavanju međunarodnih ugovora
Zakon o provedbi uredbi Europske unije iz područja platnog prometa
Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 606.2013 o uzajamnom priznavanju zaštitnih mjera u građanskim stvarima
Zakon o provedbi carinskih propisa Europske unije
Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 650.2012 Europskog Parlamenta i Vijeća od 4. srpnja 2012. o nadležnosti, mjerodavnom pravu, priznavanju i izvršavanju odluka i prihvaćanju i izvršavanju javnih isprava u nasljednim stvarima i o uspostavi europske potvrde o
Zakon o provedbi uredbi Europske unije o koordinaciji sustava socijalne sigurnosti
Zakon o provedbi projekata međunarodne institucionalne suradnje Europske unije i projekata tehničke pomoći
Zakon o sustavu provedbe programa Europske unije i sustavu provedbe projekata financiranih iz sredstava zajmova i darovnica iz ostalih inozemnih izvora
Zakon o pravu državljana drugih država članica Europske unije u izborima za predstavnička tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
Zakon o međunarodnim mjerama ograničavanja
Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 517/2014 Europskog parlamenta i Vijeća od 16. travnja 2014. o fluoriranim stakleničkim plinovima i stavljanju izvan snage Uredbe (EZ) br. 842/2006
Zakon o uspostavi institucionalnog okvira za korištenje strukturnih instrumenata Europske unije u Republici Hrvatskoj
Zakon o provedbi uredbi Europske unije o Europskoj grupaciji za teritorijalnu suradnju
Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 909/2014 Europskog parlamenta i Vijeća od 23. srpnja 2014. o poboljšanju namire vrijednosnih papira u Europskoj uniji i o središnjim depozitorijima vrijednosnih papira te izmjeni direktiva 98/26/EZ i 2014/65/EU te Uredbe (
Zakon o strancima
Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2015/757 o praćenju emisija ugljikova dioksida iz pomorskog prometa, izvješćivanju o njima i njihovoj verifikaciji te o izmjeni Direktive 2009/16/EZ
Opća uredba o zaštiti podataka - Uredba (EU) 2016/679
Zakon o uspostavi institucionalnog okvira za provedbu europskih strukturnih i investicijskih fondova u Republici Hrvatskoj u razdoblju 2014-2020
Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2015/2365 o transparentnosti transakcija financiranja vrijednosnih papira i ponovne uporabe
Zakon o uvođenju Europskog društva - Societas Europea (SE) i Europskoga gospodarskoga interesnog udruženja (EGIU)
Zakon o uslugama
Zakon o azilu
Zakon o reguliranim profesijama i priznavanju inozemnih stručnih kvalifikacija
Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2017/852 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. svibnja 2017. o živi i stavljanju izvan snage Uredbe (EZ) br. 1102/2008
Zakon o državljanima država članica Europskog gospodarskog prostora i članovima njihovih obitelji
Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka
Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2019/2088 o objavama povezanim s održivosti u sektoru financijskih usluga i Uredbe (EU) 2020/852 o uspostavi okvira za olakšavanje održivih ulaganja i izmjeni Uredbe (EU) 2019/2088
Zakon o međunarodnoj i privremenoj zaštiti
Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 1286/2014 o dokumentima s ključnim informacijama za upakirane investicijske proizvode
Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2017/852 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. svibnja 2017. o živi i stavljanju izvan snage Uredbe (EZ) br. 1102/2008

NN 115/18

na snazi od 01.01.2019.

Uživajte...

Preuzmite zakonu obliku e-knjige
Zanimljivi linkovi
Uredba (EU) 2017/852 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. svibnja 2017. o živi i stavljanju izvan snage Uredbe (EZ) br. 1102/2008
Hrvatski zavod za javno zdravstvo

Baza je ažurirana 25.07.2022.

zaključno sa NN 84/22

Upišite Vaš e-mail za obavijesti o promjeni ovog zakona:
I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim se Zakonom utvrđuju nadležna tijela, zadaće nadležnih tijela i stručna ustanova koja obavlja stručne poslove za nadležna tijela, zadaće gospodarskih subjekata, nadzor i prekršajne odredbe za provedbu Uredbe Europske unije iz članka 2. ovoga Zakona.

Članak 2.

Ovim se Zakonom osigurava provedba Uredbe (EU) 2017/852 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. svibnja 2017. o živi i stavljanju izvan snage Uredbe (EZ) br. 1102/2008 (Tekst značajan za EGP) (SL L 137/1, 24. 5. 2017.) – u daljnjem tekstu: Uredba (EU) 2017/852.

Članak 3.

Pojmovi u smislu ovoga Zakona imaju jednako značenje kao pojmovi uporabljeni u Uredbi (EU) 2017/852.

Članak 4.

Izrazi koji se koriste u ovom Zakonu, a imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod.



II. NADLEŽNA TIJELA I STRUČNA USTANOVA KOJA OBAVLJA STRUČNE POSLOVE ZA NADLEŽNA TIJELA

Članak 5.

(1) Nadležna tijela za provedbu Uredbe (EU) 2017/852 i ovoga Zakona su ministarstvo nadležno za zdravstvo, ministarstvo nadležno za zaštitu okoliša, ministarstvo nadležno za gospodarstvo i ministarstvo nadležno za poljoprivredu (u daljnjem tekstu: nadležna tijela), u skladu s propisanim djelokrugom.

(2) Stručne poslove u vezi s provedbom ovoga Zakona obavlja Hrvatski zavod za javno zdravstvo (u daljnjem tekstu: HZJZ).

(3) U svrhu provedbe ovoga Zakona HZJZ obavlja stručne poslove prikupljanja informacija o lokacijama na kojima se nalaze zalihe više od 50 metričkih tona žive koja nije otpadna živa, sukladno članku 18. stavku 1. točki (d) i. Uredbe (EU) 2017/852, te ih dostavlja ministarstvu nadležnom za zdravstvo.

Članak 6.

(1) Nadležna tijela iz članka 5. ovoga Zakona, u skladu s propisanim djelokrugom te člankom 17. Uredbe (EU) 2017/852, obavljaju sljedeće poslove:

a) ministarstvo nadležno za zdravstvo:

– daje odobrenje iz članka 4. stavka 1. podstavka 2. Uredbe (EU) 2017/852

– zaprima obavijesti gospodarskih subjekata iz članka 8. stavka 3. Uredbe (EU) 2017/852

– prosljeđuje obavijest koju je primilo od gospodarskog subjekta Europskoj komisiji, ako na temelju vlastite procjene u njoj sadržanih informacija smatra da su zadovoljeni kriteriji iz članka 8. stavka 6. podstavka 1. Uredbe (EU) 2017/852

– obavještava Europsku komisiju o slučajevima u kojima smatra da kriteriji iz članka 8. stavka 6. podstavka 1. Uredbe (EU) 2017/852 nisu bili ispunjeni

– zaprima obavijesti Europske komisije iz članka 8. stavka 6. Uredbe (EU) 2017/852 u vezi s ishodom procjene rizika za zdravlje ljudi i okoliš

– izrađuje nacionalni plan o mjerama koje namjerava provesti kako bi se ukinula upotreba zubnog amalgama, uključujući stavljanje na raspolaganje javnosti i dostavu tog plana Europskoj komisiji

b) ministarstvo nadležno za gospodarstvo:

– izrađuje i provodi nacionalni plan u skladu s Prilogom IV. Uredbe (EU) 2017/852, ako postoje dokazi o nepoštivanju zabrane iz članka 9. stavka 1. Uredbe (EU) 2017/852 i ako se ne radi samo o izoliranim slučajevima

c) ministarstvo nadležno za zaštitu okoliša:

– sudjeluje u razmjeni informacija s Europskom komisijom sukladno članku 15. Uredbe (EU) 2017/852 u suradnji s ministarstvom nadležnim za zdravstvo

– zaprima izvješća gospodarskih subjekata sukladno članku 12. Uredbe (EU) 2017/852 te izrađuje sažetak iz članka 18. stavka 1. točke (c) Uredbe (EU) 2017/852

– zaprima registre iz članka 14. stavka 4. Uredbe (EU) 2017/852

– izrađuje popis emisija žive i živinih spojeva u atmosferu te popis ispuštanja žive i živinih spojeva na zemljište ili u vodu sukladno zahtjevima iz članaka 8. i 9. teksta Minamatske konvencije o živi sadržanog u članku 2. Zakona o potvrđivanju Minamatske konvencije o živi (»Narodne novine – Međunarodni ugovori«, br. 8/17.), a za potrebe izrade dijela izvješća iz članka 18. stavka 1. točke (b) Uredbe (EU) 2017/852

– prosljeđuje Europskoj komisiji svake godine registre za prethodnu godinu, sukladno članku 14. stavku 4. Uredbe (EU) 2017/852

d) ministarstvo nadležno za zdravstvo u suradnji s ostalim nadležnim tijelima te HZJZ-om dostavlja Europskoj komisiji i javnosti stavlja na raspolaganje izvješće iz članka 18. Uredbe (EU) 2017/852 te stavlja na raspolaganje Europskoj komisiji bez odgode izvješća koja dostavlja tajništvu Minamatske konvencije.

(2) Nadležna tijela i stručna ustanova koja obavlja stručne poslove za nadležna tijela iz članka 5. ovoga Zakona na svojim službenim mrežnim stranicama objavljuju upute i obrasce Europske komisije za provedbu Uredbe (EU) 2017/852.



III. NADZOR

Članak 7.

Inspekcijski nadzor nad provedbom Uredbe (EU) 2017/852 i ovoga Zakona provode nadležni inspektori Državnog inspektorata, u skladu s propisima kojima se uređuje djelokrug i ovlasti Državnog inspektorata te zdravstveni inspektori ministarstva nadležnog za zdravstvo u skladu s propisima kojima se uređuje djelokrug i ovlasti zdravstvene inspekcije.



IV. OBVEZE GOSPODARSKIH SUBJEKATA

Članak 8.

Obveze gospodarskih subjekata su:

– dostava ministarstvu nadležnom za zdravstvo obavijesti iz članka 8. stavka 3. Uredbe (EU) 2017/852, ako namjerava proizvoditi ili staviti na tržište novi proizvod kojem je dodana živa ili upotrijebiti novi proizvodni proces

– dostava ministarstvu nadležnom za okoliš izvješća do 31. svibnja za prethodnu kalendarsku godinu, sukladno članku 12. Uredbe (EU) 2017/852

– dostava ministarstvu nadležnom za okoliš registra do 31. siječnja za prethodnu kalendarsku godinu, sukladno članku 14. stavku 4. Uredbe (EU) 2017/852

– dostava HZJZ-u podatka iz članka 18. stavka 1. točke (d) i. Uredbe 2017/852

– dostava ministarstvu nadležnom za okoliš podatka iz članka 18. stavka 1. točke (d) ii. Uredbe 2017/852.



V. PREKRŠAJNE ODREDBE

Članak 9.

(1) Novčanom kaznom od 50.000,00 do 100.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba ako:

– izvozi živu (članak 3. stavak 1. Uredbe (EU) 2017/852)

– nakon datuma navedenih na popisu u Prilogu I. Uredbe (EU) 2017/852 izvozi živine spojeve i smjese žive (članak 3. stavak 2. Uredbe (EU) 2017/852)

– nakon datuma navedenih na popisu u Prilogu I. Uredbe (EU) 2017/852 izvozi živine spojeve, u svrhu drukčiju od laboratorijskih istraživanja ili laboratorijske analize (članak 3. stavak 3. Uredbe (EU) 2017/852)

– u svrhu obnavljanja žive, izvozi živine spojeve i smjese žive koji ne podliježu zabrani utvrđenoj u članku 3. stavku 2. Uredbe (EU) 2017/852 (članak 3. stavak 4. Uredbe (EU) 2017/852)

– uvozi živu i smjese žive navedene u Prilogu I. Uredbe (EU) 2017/852, uključujući otpadnu živu iz bilo kojeg od velikih izvora iz članka 11. točaka (a) – (d) Uredbe (EU) 2017/852, u svrhe koje nisu zbrinjavanje kao otpad (članak 4. stavak 1. podstavak 1. Uredbe (EU) 2017/852)

– uvozi, u svrhu obnavljanja žive, smjese žive koje nisu obuhvaćene člankom 4. stavkom 1. Uredbe (EU) 2017/852) i živine spojeve (članak 4. stavak 2. Uredbe (EU) 2017/852)

– uvozi živu namijenjenu tradicionalnom rudarenju i obradi zlata te rudarenju i obradi zlata u malom opsegu (članak 4. stavak 3. Uredbe (EU) 2017/852)

– nakon datuma koji su navedeni u Prilogu II. Uredbe (EU) 2017/852 izvozi, uvozi i proizvodi proizvode kojima je dodana živa (članak 5. stavak 1. Uredbe (EU) 2017/852)

– nakon datuma navedenih u dijelu I. Priloga III. Uredbe (EU) 2017/852 upotrebljava živu i živine spojeve u proizvodnim procesima (članak 7. stavak 1. Uredbe (EU) 2017/852)

– upotrebljava živu i živine spojeve u proizvodnim procesima protivno uvjetima koji su navedeni u dijelu II. Priloga III. Uredbe (EU) 2017/852 (članak 7. stavak 2. Uredbe (EU) 2017/852)

– provodi međuskladištenje žive i živinih spojeva te smjesa žive navedenih u Prilogu I. Uredbe (EU) 2017/852 na način koji nije prihvatljiv za okoliš i nije u skladu s pragovima i zahtjevima utvrđenima u Direktivi 2012/18/EU Europskog parlamenta i Vijeća (1) i Direktivi 2010/75/EU (članak 7. stavak 3. Uredbe (EU) 2017/852)

– proizvodi ili stavlja na tržište proizvode kojima je dodana živa, a koji se nisu proizvodili prije 1. siječnja 2018. (»novi proizvodi kojima je dodana živa«), osim ako joj to nije dopušteno odlukom donesenom u skladu s člankom 8. stavkom 6. Uredbe (EU) 2017/852 (članak 8. stavak 1. podstavak 1. Uredbe (EU) 2017/852)

– upotrebljava proizvodne procese koji uključuju uporabu žive ili živinih spojeva, a koji se nisu upotrebljavali prije 1. siječnja 2018. (»novi proizvodni procesi«), osim ako joj to nije dopušteno odlukom donesenom u skladu s člankom 8. stavkom 6. Uredbe (EU) 2017/852 (članak 8. stavak 2. podstavak 1. Uredbe (EU) 2017/852)

– tradicionalno rudari i obrađuje zlato te rudari i obrađuje zlato u malom opsegu kod kojih se amalgam žive upotrebljava za izdvajanje zlata iz rude (članak 9. stavak 1. Uredbe (EU) 2017/852)

– od 1. siječnja 2019. zubni amalgam ne upotrebljava samo u obliku unaprijed doziranih kapsula odnosno rabi živu u rasutom obliku (članak 10. stavak 1. Uredbe (EU) 2017/852)

– od 1. srpnja 2018. zubni amalgam upotrebljava kod stomatološkog liječenja mliječnih zuba, djece mlađe od 15 godina te trudnica ili dojilja, osim ako stomatolog na temelju posebnih zdravstvenih potreba pacijenta smatra da je to nužno (članak 10. stavak 2. Uredbe (EU) 2017/852)

– od 1. siječnja 2019. vlasnici stomatoloških ustanova u kojima se upotrebljava zubni amalgam ili u kojima se uklanjaju ispune zubnim amalgamom ili zubi koji sadržavaju takve ispune ne osiguraju da njihove ustanove budu opremljene separatorima amalgama za zadržavanje i prikupljanje čestica amalgama, uključujući čestice koje se nalaze u iskorištenoj vodi (članak 10. stavak 4. podstavak 1. Uredbe (EU) 2017/852)

– stomatološke ustanove ne osiguraju da separatori amalgama koji su stavljeni u uporabu od 1. siječnja 2018. pružaju razinu zadržavanja od barem 95 % čestica amalgama odnosno od 1. siječnja 2021. svi separatori amalgama u uporabi pružaju razinu zadržavanja od barem 95 % čestica amalgama odnosno separatore amalgama ne održavaju u skladu s uputama proizvođača kako bi se osigurala najviša izvediva razina zadržavanja (članak 10. stavak 4. podstavak 2. točke (a) i (b) Uredbe (EU) 2017/852)

– stomatolozi ne osiguraju da njihovim amalgamskim otpadom, uključujući amalgamske ostatke, čestice te ispune i zube, ili njihove dijelove, koji su kontaminirani zubnim amalgamom, gospodari te da ga sakupljaju ustanove ili poduzeća ovlašteni za gospodarenje otpadom (članak 10. stavak 6. podstavak 1. Uredbe (EU) 2017/852)

– stomatolozi amalgamski otpad izravno ili neizravno ispuštaju u okoliš (članak 10. stavak 6. podstavak 2. Uredbe (EU) 2017/852)

– živu i živine spojeve, u čistom obliku ili u smjesama, iz bilo kojeg velikog izvora (industrija klornih lužina, pročišćavanje prirodnog plina, rudarenje i taljenje neželjeznih kovina, otkopavanje iz živine rude (cinabarita) u Europskoj uniji) koja predstavlja otpad i otpadnu živu zbrinjava na okolišno neprihvatljiv način ili ako zbrinjavanjem dovodi do kakvog oblika obnavljanja žive (članak 11. Uredbe (EU) 2017/852)

– nadležnim tijelima ne dostavi izvješće o velikim izvorima u roku i na način propisan člankom 12. stavkom 1. točkama (a) – (f) Uredbe (EU) 2017/852

– skladišti otpadnu živu protivno članku 13. stavcima 1. i 3. Uredbe (EU) 2017/852

– ne uspostavi registar sljedivosti za objekte koji provode privremeno skladištenje otpadne žive u skladu s člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) 2017/852

– ne uspostavi registar sljedivosti za objekte koji provode pretvorbu i, ako je primjenjivo, solidifikaciju otpadne žive u skladu s člankom 14. stavkom 2. Uredbe (EU) 2017/852

– ne dostavi podatke o lokaciji na kojoj se nalaze zalihe od više od 50 metričkih tona žive koja nije otpadna živa u skladu s člankom 18. stavkom 1. točkom (d) i. Uredbe 2017/852

– ne dostavi podatke o lokaciji na kojoj je prikupljeno više od 50 metričkih tona opadne žive u skladu s člankom 18. stavkom 1. točkom (d) ii. Uredbe 2017/852.

(2) Novčanom kaznom od 5000,00 do 10.000,00 kuna za prekršaj iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se i odgovorna osoba u pravnoj osobi koja obavlja registriranu djelatnost.

(3) Novčanom kaznom od 5000,00 do 10.000,00 kuna za prekršaj iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se i fizička osoba koja obavlja registriranu djelatnost.



VI. ZAVRŠNA ODREDBA

Članak 10.

Ovaj Zakon objavit će se u »Narodnim novinama«, a stupa na snagu 1. siječnja 2019., osim članka 7. u dijelu koji se odnosi na Državni inspektorat, a koji stupa na snagu 1. travnja 2019.






O projektu
Pohvale i prijedlozi
Oglašavanje
Korištenje
Copyright © Ante Borić

_________________
Krvati i rvatiici su najhrabriji narod na svijetu jer se ničega ne stide(.Freuud)
mentalitet
mentalitet

Posts : 2132
2020-07-05


Back to top Go down

 Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija Empty Re: Direktni sukob NATO-a s Rusijom realna je opcija

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum