ex-iskon-pleme
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Go down

Rabin: Amerika propada,  Izrael mora da preuzme ulogu Empty Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Post by Serbinho-3 17/1/2021, 08:31

Serbinho-3
Serbinho-3

Posts : 16946
2014-08-25

Lokacija: : Italy

Back to top Go down

Rabin: Amerika propada,  Izrael mora da preuzme ulogu Empty Re: Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Post by Serbinho-3 17/1/2021, 09:22

frankenpope

we are all going to be Palestine soon!

Reply·0·Flag

Serbinho-3
Serbinho-3

Posts : 16946
2014-08-25

Lokacija: : Italy

Back to top Go down

Rabin: Amerika propada,  Izrael mora da preuzme ulogu Empty Re: Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Post by Serbinho-3 17/1/2021, 10:25

Goys_are_back_in_Town

jews are responsible for rap shit but lets be honest, israel is one of the gayest countries on earth, lots of fags in the kike occupied palestine

Reply·0·Flag

Serbinho-3
Serbinho-3

Posts : 16946
2014-08-25

Lokacija: : Italy

Back to top Go down

Rabin: Amerika propada,  Izrael mora da preuzme ulogu Empty Re: Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Post by mentalitet 30/9/2021, 05:50

Josh nisam prochitao u zadnjih 30 god. jedan ovakav chlanak na CNN .Ako oni objavljuju neshto ovako onda znachi da im se jebeno pishe a i meni zajedno sa njima..Boli me kurac imam jahtu pa mi do Meksika nije daleko a posliije cu vidjeti..::))Uglavnom ..ako stvarno ameri riknu pitam se shto ce biti sa ostatkom svijeta..Ajde ove juzne drzave njih 6 ce se sigurno ujediniti i pruzitii otpor sjeveru (povijest se ponavlja) ali ja to ne bi zelio iskusititi pa cu po obichaju ostaviti idiotima da se jebu i ubijajuNeki dan pricham o tome sa jednim amerom..bog te jebo koliko mrzi demokrate ..pomislim pa toliko ni hrvati ne mrze srbe....Kaze mi doce do gradjanskog rata i to gorega nego onoga shto se desio prije..Veli (chovjek je iz militaristichke obitelji) u USA ima 70 miliona visokotreniranih vojnika i kada se to sukobi na americhkom tlu vishe nece rasti trava a kamo lii drvece..Pitam kuda otici...Kaze nemash kuda sve je zatrovano...Kazem ..pa ima Rusija...Veli ne vjerujem ni njima jer kada se rijeshe amerike bit ce gori od nas..Tak da je svijet otishao u sto pizdi materinih..Tko prezivi..(Evropa ce platiti najvecu cijenu kao shto je i do sada placala ...jebajiga takva joj je sudbina) veli prichat ce ...a nece ih puno prezivjeti...

The United States is heading for a cliff -- and taking the world with it

https://edition.cnn.com/2021/09/28/world/meanwhile-in-america-september-28-intl/index.html


_________________
"Kada su ustase došli po Srbe, ja sam šutio; jer nisam bio srbin. Kada su došli po Židove i Cigane , ja se nisam pobunio; jer nisam bio Židov ni Cigan. Kada su zatvorili antifasisticke Hrvate, ja sam šutio; jer nisam bio antifasista . Kada su došli po mene, više nije bilo nikog da se pobuni."
mentalitet
mentalitet

Posts : 703
2020-07-05


Back to top Go down

Rabin: Amerika propada,  Izrael mora da preuzme ulogu Empty Re: Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Post by mentalitet 30/9/2021, 05:58

Uvijek sam govorio da Hrvati izaberu pogreshnog saveznika...njima da dash da izvuku iz vrece u kojoj je milion pichaka a jedan kurac oni ce izvuci kurac kao shto su to radili kroz cijelu svoju sjebanu povijest..Daklem evo dokaz...pa bog ti jebo mater chim su ameri njima dali bezvizni rezim zna se shto ce se desiti...Hrvati su lakmus papir propadanja i mentalne zaostalosti..

https://buchanan.org/blog/is-america-becoming-a-failed-state-149897


Is America Becoming a Failed State?
August 10, 2021 by Patrick J. Buchanan
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Votes: 4.89 Stars!
This post was viewed 714 times.

Biden is failing in his first constitutional duty — to defend the United States from foreign invasion. We Americans no longer decide who comes into our national home and whom we shall adopt as new citizens… We defend the borders of scores of nations; we cannot, or Biden will not, defend our own.

Suddenly, Sunday, a riveting report came over cable news:

The U.S. embassy was urging all Americans to “leave Afghanistan as soon as possible.” Message: Get out while you can.

Adding urgency was news that three northern provincial capitals, including Kunduz city, had fallen to the Taliban, making it five provincial capitals overrun since Friday.

The huge investment in blood and treasure by the United States over two decades to remake Afghanistan appears about to be wiped out, whole and entire, and we appear about to sustain our worst diplomatic and political defeat since the fall of Saigon.

Not once in this century has the U.S. decisively won one of the wars it launched — in Afghanistan, Iraq, Syria, Yemen or Libya. And the sole superpower status we enjoyed as the 21st century began is gone with the wind.

Yet America’s hawks are urging us to give a new war guarantee to Taiwan, should Beijing exercise its claim, though former President Richard Nixon and former Secretary of State Henry Kissinger assented in 1972 that Taiwan is “a part of China.”

Before we issue any war guarantee to Taipei, we might consider the Pentagon’s evaluation of the results of a recent war game in which the U.S. confronted China over Taiwan.

How did it go? Says vice chairman of the Joint Chiefs of Staff Gen. John Hyten, “Without overstating the issue, it failed miserably.

“An aggressive red team that had been studying the United States for the last 20 years just ran rings around us. … They knew exactly what we were going to do before we did it, and they took advantage of it.”


Are we Americans prepared, in any way, for an air-sea-and-missile war in Southeast Asia and the Western Pacific over islands they claim as their historic national territory but we have never claimed as ours?

Here at home, the COVID-19 pandemic, now in a fourth wave, is infecting 100,000 Americans every day, with hospitalizations rising commensurately. For that third of a nation still unvaccinated, the delta variant is a potential death sentence.

Despite this medical crisis that is common to us all, our political divide is manifesting itself in savage battles over vaccinations, masks and mandates.

And while COVID-19 continues to infect, hospitalize and kill, scores of thousands of Americans are being annually lost to drug overdoses and opioids. According to the Centers for Disease Control and Prevention, 93,000 overdose deaths occurred across the country in 2020, and 3 in 4 fatal overdoses can be attributed to opioids.

More Americans are dying yearly from overdoses and opioids than all the Americans dead during the war in Vietnam.

The U.S. trade deficit numbers just came in for June, where the deficit in goods alone increased to $91 billion for the month. This translates into $1 trillion a year.

The largest component of that trade deficit is with China — an extraordinary level of U.S. dependency on a foreign nation for the vital necessities of its national life, let alone on an adversary like China.

On our southern border, an invasion of our country is taking place.

Every month President Joe Biden has been in office, illegal border crossings have increased. In June, Border Patrol recorded 178,000 border arrests — a 571% jump from June 2020. Border arrests have already reached their highest since 2000 and are on track to reach 1.8 million this year.

Biden is failing in his first constitutional duty — to defend the United States from foreign invasion. We Americans no longer decide who comes into our national home and whom we shall adopt as new citizens. Others decide, others determine our future, for us.


We defend the borders of scores of nations; we cannot, or Biden will not, defend our own. And, as former President Ronald Reagan reminded us, a country that can’t or won’t defend its borders isn’t really a country anymore.

In our great cities, public shootings and killings have begun to exceed those of previous years. Police, under attack and abuse from the elites and people they protect, are resigning and retiring in record numbers.

Consider.

America is unable to win the wars she chooses to fight. She cannot or will not control and defend her borders from a mass migrant invasion. She cannot halt an outbreak of criminality and killing in her great cities. She has not run a trade surplus in four decades. Her dependency upon foreign producers is unprecedented. And her budget deficits continue to break records every year — as does her soaring national debt.

Is that not the description of a failed or failing state?

Asked by a despondent young friend if the defeat at Saratoga and potential loss of the American colonies meant the ruin of Britain, Adam Smith assured him, “There is a great deal of ruin in a nation.”

Britain would go on from the loss of her 13 colonies to create the greatest empire since Rome.

Yet if there is “a great deal of ruin in a nation,” we Americans certainly appear to be testing those limits.

_________________
"Kada su ustase došli po Srbe, ja sam šutio; jer nisam bio srbin. Kada su došli po Židove i Cigane , ja se nisam pobunio; jer nisam bio Židov ni Cigan. Kada su zatvorili antifasisticke Hrvate, ja sam šutio; jer nisam bio antifasista . Kada su došli po mene, više nije bilo nikog da se pobuni."
mentalitet
mentalitet

Posts : 703
2020-07-05


Back to top Go down

Rabin: Amerika propada,  Izrael mora da preuzme ulogu Empty Re: Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Post by mortal 30/9/2021, 10:52

židovi su glavni uzrok mnogih ratova i zla koje se događa oko nas
mnogi su skriveni pod drugim imenima i odavno na bitnim funkcijama s kojih djeluju umreženo
dugo vremena blokiraju upise i ljude koji svjedoče tome
svi kršćni su se trebali ujediniti
neke muslimanske skupine priznaju Krista
Židovi ne 
i ovo što se dešava s koronom oni su okrenuli u svoju korist da mogu nanijeti daleko veće zlo nego sama korona
u Hrvatskoj zaraćene strane nisu bili samo srbi i Hrvati
oni koji su istraživali zločine nisu bili samo srbi i Hrvati
prisutni su svuda, ciljaju svakoga tko nije njihov i štete, razaraju
migranti su njihovo maslo

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 15871
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

Rabin: Amerika propada,  Izrael mora da preuzme ulogu Empty Re: Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Post by Ringo10 30/9/2021, 11:12

@mortal wrote:židovi su glavni uzrok mnogih ratova i zla koje se događa oko nas
mnogi su skriveni pod drugim imenima i odavno na bitnim funkcijama s kojih djeluju umreženo
dugo vremena blokiraju upise i ljude koji svjedoče tome
svi kršćni su se trebali ujediniti
neke muslimanske skupine priznaju Krista
Židovi ne 
i ovo što se dešava s koronom oni su okrenuli u svoju korist da mogu nanijeti daleko veće zlo nego sama korona
u Hrvatskoj zaraćene strane nisu bili samo srbi i Hrvati
oni koji su istraživali zločine nisu bili samo srbi i Hrvati
prisutni su svuda, ciljaju svakoga tko nije njihov i štete, razaraju
migranti su njihovo maslo
Mozda moze biti rijec o odredjenim Zhidovskim elitama...
Ali obicni svijet nema pojma ni o cemu.

Majka najboljeg prijatelja mojih sinova otac mu  Talijan,  on mi dodje kao treci sin, majka mu Zhidovka is Odese, zena obicna, nema pojma ni o cemu

Jedan radio sa mnom u restoranu, pravio pizze  ...

Pa jedan Zhidov iz Kazahstana, nikad nece reci Kazahstanski...nego Ruski Zhidov

Pa ocuh prijateljice moje kcerke

Sve  obicni ljudi ...bez veze

Ne valja  generalizirati
Ringo10
Ringo10

Posts : 16006
2015-09-24


Back to top Go down

Rabin: Amerika propada,  Izrael mora da preuzme ulogu Empty Re: Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Post by mortal 30/9/2021, 12:02

@Ringo10 wrote:
@mortal wrote:židovi su glavni uzrok mnogih ratova i zla koje se događa oko nas
mnogi su skriveni pod drugim imenima i odavno na bitnim funkcijama s kojih djeluju umreženo
dugo vremena blokiraju upise i ljude koji svjedoče tome
svi kršćni su se trebali ujediniti
neke muslimanske skupine priznaju Krista
Židovi ne 
i ovo što se dešava s koronom oni su okrenuli u svoju korist da mogu nanijeti daleko veće zlo nego sama korona
u Hrvatskoj zaraćene strane nisu bili samo srbi i Hrvati
oni koji su istraživali zločine nisu bili samo srbi i Hrvati
prisutni su svuda, ciljaju svakoga tko nije njihov i štete, razaraju
migranti su njihovo maslo
Mozda moze biti rijec o odredjenim Zhidovskim elitama...
Ali obicni svijet nema pojma ni o cemu.

Majka najboljeg prijatelja mojih sinova otac mu  Talijan,  on mi dodje kao treci sin, majka mu Zhidovka is Odese, zena obicna, nema pojma ni o cemu

Jedan radio sa mnom u restoranu, pravio pizze  ...

Pa jedan Zhidov iz Kazahstana, nikad nece reci Kazahstanski...nego Ruski Zhidov

Pa ocuh prijateljice moje kcerke

Sve  obicni ljudi ...bez veze

Ne valja  generalizirati
Lijepo si ti nabrojio koliko ih je 
ne rade na način da napadaju sve i svakog na javno ti kako kažeš obični, posebno u društvu recimo prijatelja
jel itko od njih bez kruha??
jesu li ostali??

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 15871
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

Rabin: Amerika propada,  Izrael mora da preuzme ulogu Empty Re: Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Post by Ringo10 30/9/2021, 12:18

@mortal wrote:
@Ringo10 wrote:
@mortal wrote:židovi su glavni uzrok mnogih ratova i zla koje se događa oko nas
mnogi su skriveni pod drugim imenima i odavno na bitnim funkcijama s kojih djeluju umreženo
dugo vremena blokiraju upise i ljude koji svjedoče tome
svi kršćni su se trebali ujediniti
neke muslimanske skupine priznaju Krista
Židovi ne 
i ovo što se dešava s koronom oni su okrenuli u svoju korist da mogu nanijeti daleko veće zlo nego sama korona
u Hrvatskoj zaraćene strane nisu bili samo srbi i Hrvati
oni koji su istraživali zločine nisu bili samo srbi i Hrvati
prisutni su svuda, ciljaju svakoga tko nije njihov i štete, razaraju
migranti su njihovo maslo
Mozda moze biti rijec o odredjenim Zhidovskim elitama...
Ali obicni svijet nema pojma ni o cemu.

Majka najboljeg prijatelja mojih sinova otac mu  Talijan,  on mi dodje kao treci sin, majka mu Zhidovka is Odese, zena obicna, nema pojma ni o cemu

Jedan radio sa mnom u restoranu, pravio pizze  ...

Pa jedan Zhidov iz Kazahstana, nikad nece reci Kazahstanski...nego Ruski Zhidov

Pa ocuh prijateljice moje kcerke

Sve  obicni ljudi ...bez veze

Ne valja  generalizirati
Lijepo si ti nabrojio koliko ih je 
ne rade na način da napadaju sve i svakog na javno ti kako kažeš obični, posebno u društvu recimo prijatelja
jel itko od njih bez kruha??
jesu li ostali??
Ne razumijem ovo...
Ringo10
Ringo10

Posts : 16006
2015-09-24


Back to top Go down

Rabin: Amerika propada,  Izrael mora da preuzme ulogu Empty Re: Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Post by mortal 30/9/2021, 12:26

@Ringo10 wrote:
@mortal wrote:
@Ringo10 wrote:
@mortal wrote:židovi su glavni uzrok mnogih ratova i zla koje se događa oko nas
mnogi su skriveni pod drugim imenima i odavno na bitnim funkcijama s kojih djeluju umreženo
dugo vremena blokiraju upise i ljude koji svjedoče tome
svi kršćni su se trebali ujediniti
neke muslimanske skupine priznaju Krista
Židovi ne 
i ovo što se dešava s koronom oni su okrenuli u svoju korist da mogu nanijeti daleko veće zlo nego sama korona
u Hrvatskoj zaraćene strane nisu bili samo srbi i Hrvati
oni koji su istraživali zločine nisu bili samo srbi i Hrvati
prisutni su svuda, ciljaju svakoga tko nije njihov i štete, razaraju
migranti su njihovo maslo
Mozda moze biti rijec o odredjenim Zhidovskim elitama...
Ali obicni svijet nema pojma ni o cemu.

Majka najboljeg prijatelja mojih sinova otac mu  Talijan,  on mi dodje kao treci sin, majka mu Zhidovka is Odese, zena obicna, nema pojma ni o cemu

Jedan radio sa mnom u restoranu, pravio pizze  ...

Pa jedan Zhidov iz Kazahstana, nikad nece reci Kazahstanski...nego Ruski Zhidov

Pa ocuh prijateljice moje kcerke

Sve  obicni ljudi ...bez veze

Ne valja  generalizirati
Lijepo si ti nabrojio koliko ih je 
ne rade na način da napadaju sve i svakog na javno ti kako kažeš obični, posebno u društvu recimo prijatelja
jel itko od njih bez kruha??
jesu li ostali??
Ne razumijem ovo...
sam si rekao koliko ih poznaš u nežidovskom svijetu
kažeš da su obični ljudi i ne tnaju ništa o tome
tako ti to vidiš
želim reći da li je itko od njih ugrožen, kruha gladan
a ostali koji žive oko njih, 
trebalo bi napraviti popis beskućnika pa vidjeti kojim narodima pripadaju

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 15871
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

Rabin: Amerika propada,  Izrael mora da preuzme ulogu Empty Re: Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Post by mortal 30/9/2021, 12:31

U Americi rijetko koji glumac nije židovskog porijekla
Linkoln je bio židov
Bush prijatelj sa Židovima 
Lenjih također porijeklom židov
Banke nekad kao i sad većinom njihove
Amerika nije ušla u rat dok se nije dirnulo u neameričke zemlje koje su oni zaposjeli, eksploatirali njihovo blago
ostalo su priče za naivne

_________________
:mazo
mortal
mortal

Female
Posts : 15871
2014-04-16

Lokacija: : CROATIA

Back to top Go down

Rabin: Amerika propada,  Izrael mora da preuzme ulogu Empty Re: Rabin: Amerika propada, Izrael mora da preuzme ulogu

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum